A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Chlebda Luca Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Talabos István |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Horvátország közösségi média közösségi média marketing marketing turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/39912 |
Hasonló tételek
A terrorizmus hatása az idegenforgalomra az Invia.hu utazásközvetítő iroda példáján keresztül
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
Kiemelt turisztikai vonzerővel rendelkező rendezvények hatása az idegenforgalomra Balaton idegenforgalmi régió példáján keresztül
: Bende Erzsébet Olivia
: Bende Erzsébet Olivia
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
Horvátország útja az Európai Unióba
: Burucz Viktória
: Burucz Viktória
Horvátország EU csatlakozása
: Totarvaj Tibor
: Totarvaj Tibor
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
A koronavírus-járvány 2020. évi balatoni idegenforgalomra gyakorolt társadalmi-gazdasági hatásai
: Ferencz Levente
: Ferencz Levente
Horvátország európai integrációs törekvései
: Bálind Gabriella
: Bálind Gabriella
Horvátország turizmusának gazdasági hatásai
: Podrumac Zoran
Megjelent: (2013)
: Podrumac Zoran
Megjelent: (2013)
Horvátország az Európai Unió kapujában
: Jusztus Anita
Megjelent: (2010)
: Jusztus Anita
Megjelent: (2010)
Horvátország csatlakozása az Európai Unióhoz
: Lakó Emese
: Lakó Emese
Horvátország csatlakozása az Európai Unióhoz
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Horvátország 1995-től a csatlakozásig
: Dávid Zsófia
: Dávid Zsófia
Influencer marketing a közösségi média erejével
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
A közösségi média és az influencer marketing befolyásoló hatása
: Lovácsi Fanni
: Lovácsi Fanni
A közösségi média marketing hatása a sport világában
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Horvátország szerepe a magyar kiutazó turizmusban
: Priol Balázs
: Priol Balázs
Horvátország gazdasági függősége a turisztikai szektortól
: Zwick Zsófia
: Zwick Zsófia
A Magyarország - Horvátország IPA Határon Átnyúló Együttműködési Program 2007-2013, mint Horvátország egyik előcsatlakozási eszköze
: Tálos András
: Tálos András
Az Európai Unió bővítése Horvátország csatlakozásának fényében
: Bakter Orsolya
: Bakter Orsolya
A közösségi média beintegrálása a vállalati marketing stratégiába, a MOL Nyrt. példáján keresztül
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján
: Patai Vivien
: Patai Vivien
Horvátország turizmusa és a magyarok kiutazási szokásai
: Burkódi Boglárka
: Burkódi Boglárka
Horvátország útja az Európai Unióhoz és csatlakozásának hatásai
: Herman Dorina
: Herman Dorina
Magyarország, Ausztria és Horvátország kempingturizmusának összehasonlító elemzése
: Csörgő Szabolcs
: Csörgő Szabolcs
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
Az influencer marketing jelenléte és annak hatása a közösségi média felületeken
: Árvai Ádám
: Árvai Ádám
A közösségi média marketing szerepe az értékesítésben
: Sövér Bettina Judit
: Sövér Bettina Judit
Közösségi média pszichológiai hatása élsportolókra
: Visy Barnabás
: Visy Barnabás
Közösségi média, mint az újgenerációs marketing eszköz
: Zsíros Krisztián
: Zsíros Krisztián
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A Közösségi Média és az Influencer Marketing kapcsolata
: Deák Anni
: Deák Anni
Horvátország sikerei a turizmus stratégiái tükrében az elmúlt években
: Butkóczi Gergely
: Butkóczi Gergely
Horvátország turizmusának vizsgálata, a magyar kiutazó turizmusra fókuszálva
: Köntös Laura Kitti
: Köntös Laura Kitti
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
Hasonló tételek
-
A terrorizmus hatása az idegenforgalomra az Invia.hu utazásközvetítő iroda példáján keresztül
: Meszes Vivien -
Kiemelt turisztikai vonzerővel rendelkező rendezvények hatása az idegenforgalomra Balaton idegenforgalmi régió példáján keresztül
: Bende Erzsébet Olivia -
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta -
Horvátország útja az Európai Unióba
: Burucz Viktória -
Horvátország EU csatlakozása
: Totarvaj Tibor