A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Majer Dávid
További közreműködők: Törcsvári Dr. Zsolt István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztó(k)
fogyasztói magatartás
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
statisztika
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39932
Leíró adatok
Kivonat:Kutatásomban a fogyasztók Covid-19 hatására bekövetkezett vásárlási/fogyasztási magatartásváltozását vizsgálom. A koronavírus okozta járványhelyzet alatt történő szeszesital fogyasztási szokásokat, a pandémiát megelőző időszakkal hasonlítom össze. Többek között a szeszipari vállalatok ( fókuszban a Zwack Unicum) oldaláról, vagy a pandémia pszichikai hatásának szempontjából. Kutatásomból kiderül, hogy miként hatott a vírushelyzet a fogyasztói társadalomra, a primer kutatási eredményekből részletesebben megfigyelhető, hogy hogyan változtak a fogyasztói szokások.