A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kováts Botond
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:marketingkommunikáció
marketingtevékenység
online marketing
SWOT-elemzés
szolgáltatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39941
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témája a Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek részletes bemutatása. Bemutatom a vállalat, és az ételszállítói piac működését, így a versenytársakról is beszélni fogok. A vállalat összes marketing eszközét szemügyre veszem a dolgozatomban. Szó lesz az offline marketing eszközökről (például reklámtábla), és az online marketing eszközökről is (például influencer vagy email marketing). A Wolt Magyarország Kft. leginkább az online marketing eszközöket részesíti előnyben, ezt a dolgozatom a későbbieknek mélyebben kifejti. A marketingtevékenységek mélyebb vizsgálatához primer kutatási eszközöket is igénybe vettem, mélyinterjú és online kérdőív formájában, amelyek nagyban hozzájárultak a marketingtevékenységek pontosabb bemutatásához.