Szállodák, avagy a kommunikáció rezidenciái

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Gábor
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:21. század
dolgozók elégedettségi vizsgálata
fogyasztói elégedettség mérése
szállodaipar
turizmus
vendéglátás
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/39971
Leíró adatok
Kivonat:A szállodaipar egy kifinomult és részletes iparág, amelynek fellendülését nyomon követhettük az utóbbi években. Annak ellenére, hogy akadtak nehezebb idők, de az elmúlt években bekövetkező Covid 19 járvány átforgatta az iparágat, viszont az évek alatt számos új szolgáltatás kapott nagyobb figyelmet, és változtak meg a vendégek elvárásaik bizonyos aspektusokkal kapcsolatban. Projektmunkámban a szállodákban előforduló számos kérdést vettem szárnyam alá és elemeztem, elsősorban a szolgáltatások fontosságát a vendégek szemszögéből, valamint az általuk felállított elvárásokat, szokásokat részletesebb kielemzésben ismertettem. Örökös kérdésnek számít az alkalmazott, valamint a felettes közötti kapcsolat fontossága, így tehát a projektmunkában ez is helyet kapott. Kérdőívemben az említett kérdésekre próbált meg választ nyújtani, viszont számos általam olvasott könyv is segítségemre volt a talányok megválaszolásában.