A hévízi szállodák marketingkommunikációjának kritikus elemzése
Saved in:
Main Author: | Trbovics Zóra |
---|---|
Other Authors: | Juhász Dr. László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Egészségturizmus Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3998 |
Similar Items
A Danubius Zrt. Hévízi Szállodák komplex elemzése
: Király László
: Király László
Fenntarthatóság a hévízi gyógyszállodákban
: Simon Ákos
: Simon Ákos
"Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya
: Trbovics Zóra
: Trbovics Zóra
A Hévízi „Balalajka” étterem megvalósításának, üzemeltetésének és gazdálkodásának komplex elemzése
: Nagy Irina
: Nagy Irina
Az egészséges táplálkozás szerepének vizsgálata az egészségturizmusban, avagy a velencei-tavi wellness-szállodák felkészültségének kritikus elemzése
: Máté Boglárka
: Máté Boglárka
A hazai szállodaipar helyzetének kritikus elemzése
: Tamási Dávid
: Tamási Dávid
A Hévízi-tó és a köré épült gyógyturizmus nemzetközi viszonylatban
: Horváth Richárd
: Horváth Richárd
A transzferárképzés fontossága és kritikus pontjai a vállalati szektorban - aggályok és kritikus kérdések
: Lustyik Vivien
: Lustyik Vivien
Kockázati forrás vagy kritikus sikertényező?
: Kovács Ildikó
: Kovács Ildikó
Britan's "broken society" ; Kritikus tömegbázis [fordítás]
: Gáborjáni Szabó Melinda
: Gáborjáni Szabó Melinda
A Sunshine Fitness marketingkommunikációjának elemzése
: Markotányos Anna Judit
: Markotányos Anna Judit
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
A Formula-1 marketingkommunikációjának elemzése
: Keserü Dorina
: Keserü Dorina
A könyvvizsgálat tervezése és annak kritikus pontjai
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Fót Város Önkormányzata marketingkommunikációjának elemzése
: Fehér Gáspár
: Fehér Gáspár
Kiskereskedelmi vállalatok marketingkommunikációjánák átfogó elemzése
: Simoncsik Bettina
: Simoncsik Bettina
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Az F&B részleg számlázásának elemzése és kritikus pontjainak feltárása
: Sós Barbara
: Sós Barbara
A Hévízgyógyfürdő és Szent András Reumakórház elmúlt éveinek beruházásai és a Hévízi-tófürdő jövőbeli arculata
: Ferenczi Krisztina
: Ferenczi Krisztina
A koronavírus-járvány hatása az egészségturisztikai utazásokban való részvételre és két hévízi gyógy- és wellness szálloda honlapjának elemzése
: Karsai Adrienn
: Karsai Adrienn
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
Philips Magyarország marketingkommunikációjának elemzése-Szépségápolási terület
: Maruzs Hanna Bianka
: Maruzs Hanna Bianka
A munkaerő-megtartás kritikus elemei a magyar IT KKV szektorban
: Olajos Zsuzsanna
: Olajos Zsuzsanna
A Szepes Gyula Művelődési Központ marketingkommunikációjának elemzése
: Szlovák Dorottya Mária
: Szlovák Dorottya Mária
A Fitrade márka elemzése és marketingkommunikációjának vizsgálata
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
: Prónay-Balázsfalvi Margit Zsuzsanna
A Lázár Lovaspark marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
: Gönczöl Kitti
: Gönczöl Kitti
A Mintamenza Program kialakulásának körülményei és kritikus pontjainak bemutatása
: Végh Adrien Enikő
: Végh Adrien Enikő
Ingatlanfejlesztés célú szálláshely beruházás kritikus elemzése egy budapesti multifunkcionális apartman példáján keresztül
: Juhász László Péter
: Juhász László Péter
Az élelmiszerpazarlás kritikus pontjainak vizsgálata egy budapesti, ötcsillagos szállodában
: Tamásy Alexa
: Tamásy Alexa
Villa Pianciani marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
Az MGallery Budapest online vendégértékeléseinek elemzése A kritikus pontok és a vendégelégedettség kapcsolata
: Gulyás Gábor
: Gulyás Gábor
Wellness szállodák elemzése a Balatonnál
: Szily Alexandra
: Szily Alexandra
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
A WWF Magyarország marketingkommunikációjának bemutatása
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
: Falu Gabriella Krisztina
Published: (2014)
A Suzuki Motorrad marketingkommunikációjának átdolgozása
: Gere Zoltán
: Gere Zoltán
Vidéki szállodák foglaltsági tendenciáinak elemzése
: Józsa Anna
: Józsa Anna
Az Aquaworld Budapest marketingkommunikációjának vizsgálata
: Szűcs Kornélia
: Szűcs Kornélia
A Grand Hyatt Dubai szálloda egy vendéglátó egységének kritikus gazdasági elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Meskula Melinda
: Meskula Melinda
Similar Items
-
A Danubius Zrt. Hévízi Szállodák komplex elemzése
: Király László -
Fenntarthatóság a hévízi gyógyszállodákban
: Simon Ákos -
"Taste the feeling" - A Coca-Cola új reklámkampánya
: Trbovics Zóra -
A Hévízi „Balalajka” étterem megvalósításának, üzemeltetésének és gazdálkodásának komplex elemzése
: Nagy Irina -
Az egészséges táplálkozás szerepének vizsgálata az egészségturizmusban, avagy a velencei-tavi wellness-szállodák felkészültségének kritikus elemzése
: Máté Boglárka