Social media marketing

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kirtyán Petra
Other Authors: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
marketingkommunikáció
online értékesítés
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40011
Description
Abstract:Szakdolgozatom témája a social media marketing, amiben azzal kezdek, hogy miért is fontos maga a téma, ezt követően azzal fogok foglalkozni, hogy mi maga a marketing, milyen fogalmai és eszközei vannak. Ezek mellett részletesen bemutatom a marketing mixet és különböző elemeit, főként a 4P-t, de ezek mellett a 4C-t és 4E-t is. Ezután pedig kitérek magára a közösségi média marketingre, annak szereplőire és tulajdonságaira. Miután ezeket összegyűjtöttem, a szakmai gyakorlati helyemet, a dm Magyarország Kft.-t fogom bemutatni, majd kivetíteni az eddig összegyűjtött információkat, hogy ők miként kommunikálnak a célközönségükkel a különböző online platformokon, hol vannak jelen, kikkel dolgoznak együtt és milyen módon. Végül, a témáról egy összefoglalót fogalmazok meg, például arról is, hogy melyek a legnépszerűbb posztok a dm közösségi média oldalain.