A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Vivien
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
üzleti terv
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40013
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témája, saját marketing vállalkozásom elindításának lehetőségeit vizsgálja, különös figyelmet fordítva a hazai KKV szektor elmúlt éveinek alakulására, továbbá az aktuális gazdasági helyzetre. Szakirodalom, saját gyakorlati tapasztalat és kutómunkám eredményeként vizsgáltam a szektor jellemzőit, a KKV-k aktuális és jövőbeli helyzetét. Elemeztem a mikro- és makrokörnyezeti tényezőket. Kutatást végeztem potenciális megrendelői körben, amely során szerettem volna megtudni, milyen alapon választanak marketing partnert a piaci szereplők. Kutatásom második részében, interjút készítettem a szolgáltatói oldal egyik szereplőjével, így választ kaptam arra, milyen nehézségekkel kell szembenéznie a marketing területen tevékenykedő vállalkozásoknak, milyen tapasztalataik vannak a területen. Versenytárs elemzésem eredményeként bemutatok három olyan hasonló területen működő vállalkozást, amelyek sikeresen tevékenykednek a területen.