A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Vivien
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:branding
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
üzleti terv
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40013

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40013
005 20220715112257.0
008 220715suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Mészáros Vivien 
245 1 2 |a A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata  |c Mészáros Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom témája, saját marketing vállalkozásom elindításának lehetőségeit vizsgálja, különös figyelmet fordítva a hazai KKV szektor elmúlt éveinek alakulására, továbbá az aktuális gazdasági helyzetre. Szakirodalom, saját gyakorlati tapasztalat és kutómunkám eredményeként vizsgáltam a szektor jellemzőit, a KKV-k aktuális és jövőbeli helyzetét. Elemeztem a mikro- és makrokörnyezeti tényezőket. Kutatást végeztem potenciális megrendelői körben, amely során szerettem volna megtudni, milyen alapon választanak marketing partnert a piaci szereplők. Kutatásom második részében, interjút készítettem a szolgáltatói oldal egyik szereplőjével, így választ kaptam arra, milyen nehézségekkel kell szembenéznie a marketing területen tevékenykedő vállalkozásoknak, milyen tapasztalataik vannak a területen. Versenytárs elemzésem eredményeként bemutatok három olyan hasonló területen működő vállalkozást, amelyek sikeresen tevékenykednek a területen. 
695 |a branding 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a marketing 
695 |a üzleti terv 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40013/1/Szakdolgozat_0516_M%C3%A9sz%C3%A1rosVivien_KBZNM5.pdf  |z Dokumentum-elérés