Marketing stratégiák a Praktikernél

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Aranyi Nikolett Mária
Other Authors: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:7P modell
kommunikációs csatornák
marketing
stratégia
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40018

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40018
005 20220715112303.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Aranyi Nikolett Mária 
245 1 0 |a Marketing stratégiák a Praktikernél  |c Aranyi Nikolett Mária  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban ismertetem a marketing világát a Praktiker vállalaton keresztül. Elméleti részként elmagyarázom a makro- és a mikrokörnyezetet és azt, hogy milyen elemzési technikákat tudunk véghez vinni, amivel felmérhatjük vállalatunkat vagy akár a külső szempontokat. Bemutatom, hogy a Praktiker milyen marketing stratégiai célt tűzött ki magának az idei évre. Továbbá részletesen bemutatom a marketing-mixet és az olyan marketingkommunikációs csatornákat, amit a Praktiker is alkalmaz. 
695 |a 7P modell 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a marketing 
695 |a stratégia 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Molnár Zsolt  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40018/1/Marketing%20strat%C3%A9gi%C3%A1k%20a%20Praktikern%C3%A9l%20Aranyi%20Nikolett%20M%C3%A1ria.pdf  |z Dokumentum-elérés