A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből
Saved in:
Main Author: | Gőcze Anett |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Kulcsszavak: | Accor Hotels Front Office koronavírus-járvány (COVID-19) recepció turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40033 |
Similar Items
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
Home office hatása a COVID-19 idején a munkavállalók szemszögéből
: Domonkos Kincső
: Domonkos Kincső
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
A COVID-19 járvány hatása a munkavégzésre Home office élmények
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió
: Bajic Márió
Home office munkavégzés a Covid-19 járvány ideje alatt Magyarországon munkavállalói tapasztalatok
: Szebeni Klaudia
: Szebeni Klaudia
A COVID-19 járvány hatása a transzferárakra
: Romhányi Fanni
: Romhányi Fanni
Objektív és szubjektív minőség értékelése egy siófoki 4 csillagos szállodában
: Király Szabolcs
: Király Szabolcs
A Covid-19 hatása a Front Office tevékenységekre a martonvásári Ludwig Hotel példáján keresztül
: Markóczi Dóra
: Markóczi Dóra
Budapesti szállodák munkaerőpiaca különös tekintettel a 4 csillagos szállodákra
: Mikulás Dávid
: Mikulás Dávid
Az élelmiszer-pazarlás csökkentésének lehetőségei egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A Covid-19 járvány következtében bevezetett tömeges home office hatása a kiégési folyamat felgyorsulására
: Varga Virág
: Varga Virág
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
A home office megítélése a munkavállalók körében a COVID-19 járvány után
: Kovács Patrícia
: Kovács Patrícia
A Covid 19 hatása a belföldi szálloda szektorra
: Asbóth Sára
: Asbóth Sára
A COVID-19 járvány hatása az utazási szokásokra
: Tóth Friderika Anita
: Tóth Friderika Anita
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
A Covid-19 járvány hatása a magyar szemüvegpiacra
: Trepák Szilvia
: Trepák Szilvia
A COVID-19 járvány hatása a kkv szektorra
: Bánszki Dávid
: Bánszki Dávid
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A COVID-19 világjárvány okozta home office-ra való átállás hatása egy magyar nagyvállalat szemszögéből
: Bársony Bence
: Bársony Bence
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra
: Tettinger Zsófia
: Tettinger Zsófia
A COVID-19 járvány hatása a hazai utazási szokásokra
: Kiss Melinda
: Kiss Melinda
A Covid-19 járvány hatása a Nutricia vállalat forgalmára
: Antal Imola Bettina
: Antal Imola Bettina
AZ ONLINE UTAZÁSI IRODÁK ELTERJEDÉSE ÉS SZEREPE EGY BUDAPESTI 3 CSILLAGOS SZÁLLODA MŰKÖDÉSÉBEN
: Verebélyi Vivien
: Verebélyi Vivien
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Fogyatékkal élő személyek turisztikai lehetőségei Magyarországon, különös tekintettel a 4 csillagos szállodákban
: Horváth Dóra
: Horváth Dóra
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A FRONT OFFICE RÉSZLEG FELELŐSSÉGE A SZÁLLODA VENDÉGEINEK MEGTARTÁSÁBAN ÉS A VENDÉGELÉGEDETTSÉG ELŐMOZDÍTÁSÁBAN
: Mikóczi Attila
: Mikóczi Attila
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
: Kertész-Bói Szabina Kíra
: Kertész-Bói Szabina Kíra
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A rendezvényszervezési tevékenység összehasonlítása a Hotel Broadmoor és egy budapesti 5 csillagos szálloda példáján keresztül
: Takács Dávid László
: Takács Dávid László
A Covid - 19 járvány hatásai a turizmus munkaerőpiacára
: Gróbe Zsófia Szonja
: Gróbe Zsófia Szonja
Vendéglátóhelyek túlélési stratégiái a COVID-19 járvány idején
: Fehér Dániel András
: Fehér Dániel András
A COVID-19 és a járvány kezelése Magyarországon
: Haszanov Róbert
: Haszanov Róbert
Similar Items
-
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár -
Home office hatása a COVID-19 idején a munkavállalók szemszögéből
: Domonkos Kincső -
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs -
A COVID-19 járvány hatása a munkavégzésre Home office élmények
: Tóth Alexandra -
Kommunikáció a szálloda működtetés és a Front Office között
: Bajic Márió