Ruházati márkák a metaverzumban
Saved in:
Main Author: | Kunvári Miklós |
---|---|
Other Authors: | Kegye Krisztina |
Kulcsszavak: | digitális technológia e-marketing - elektronikus marketing internet közösségi média web |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40061 |
Similar Items
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
Fenntarthatóság a ruházati iparban
: Vájjer Éva
: Vájjer Éva
Multinacionális ruházati vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Keszler Krisztina
: Keszler Krisztina
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté
: Rabi Máté
Peek & Cloppenburg Ruházati és Kereskedelmi Kft. és VAN GRAAF Ruházati és Kereskedelmi Bt. gazdasági tevékenységének összehasonlítása
: Kecskeméti Fanni Erika
: Kecskeméti Fanni Erika
Innovatív megoldások egy ruházati cég marketing tevékenységében
: Kohári Fanni Zsófia
: Kohári Fanni Zsófia
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A bérmunka szerepe a textil- ruházati- és bőriparban
: Kiss Annamária
Published: (2013)
: Kiss Annamária
Published: (2013)
Női ruházati divatmarketing - fogyasztói magatartás a hazai divatpiacon
: Gergely Gabriella
Published: (2013)
: Gergely Gabriella
Published: (2013)
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
Külkereskedelmi ügyletek a Color Ruházati és Kereskedelmi Kft.-nél
: Hangya Krisztina
: Hangya Krisztina
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása
: Hajnal Csongor
: Hajnal Csongor
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Egy magyar ruházati termelővállalat Ukrajnába történő termelés áthelyezésének gazdaságossági vizsgálata
: Méhes Balázs
: Méhes Balázs
Élet egy sport-és szabadidő ruházati nagykereskedelmi vállalatnál könyvelői szemszögből
: Scháden Alexandra
: Scháden Alexandra
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
Beszerzési, értékesítési és e-kereskedelmi feladatok egy ruházati termékeket árusító vállalkozásnál
: Bakonyi Elizabet
: Bakonyi Elizabet
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
A gazdaságostól a prémiumig – avagy a saját márkák térnyerése
: Garancsi Tünde
: Garancsi Tünde
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
Az új média stratégiai alkalmazása a haszonjármű márkák marketingkommunikációjában
: Tormássy Attila
: Tormássy Attila
A kozmetikai márkák arculatának pszichológiai hatásvizsgálata a Z generáció vonatkozásában.
: Magyar Ivett
: Magyar Ivett
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
AI megoldások alkalmazása, és AI influenszerek integrálása márkák marketingkommunikációs tevékenységébe
: Lukács Martina
: Lukács Martina
Similar Items
-
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc -
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka -
Fenntarthatóság a ruházati iparban
: Vájjer Éva -
Multinacionális ruházati vállalatok társadalmi felelősségvállalása
: Keszler Krisztina -
Ruházati termékekkel kapcsolatos online vásárlási szokások
: Rabi Máté