A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Maczák Zsuzsanna Réka
További közreműködők: Balog-Siposné Szöcze Anikó
Kulcsszavak:beszerzés
értékesítés
raktározás
SWOT-elemzés
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40087
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban a vendéglátás fő folyamatait igyekeztem bemutatni. Kutatásom során a megfigyeléseim és a kollégákkal elkészített interjúk alapján sok mindent tapasztaltam. A beszerzésnél fontos a beszállító partnerek, illetve a célközönség pontos ismerete. Az áruk átvételekor elengedhetetlen a minőségi és mennyiségi ellenőrzés, és azok szakosított raktárban való elhelyezése. Az értékesítés folyamatánál kiemelten fontos az, hogy mindig a vendég legyen az első. Továbbá a vendég érkezésétől kezdve kialakuljon a dolgozókkal egy olyan kapcsolat, ami az étteremben töltött időt biztos, hogy emlékezetessé teszi. Elengedhetetlen a tisztaság, a finom étel, a gyors kiszolgálás és a kellő figyelem biztosítása. Ha ezek megvannak biztos, hogy mindenki elégedetten fog távozni.