Diósd Város településmarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Barakovics Donát
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
kérdőív
marketing
SWOT-elemzés
településmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40104
Leíró adatok
Kivonat:Diósd város településmarketingjét választottam kutatási témámnak. Kutatásom célja az volt, hogy megvizsgáljam , hogy mik Diósd fejlődési lehetőségei, mik azok amikben fejlődni tud, mit tesz a városvezetés a város népszerűsítéséért, illetve mi a megítélése a helyi lakosoknak a település fejlettségéről. Kutatási kérdéseim:  Kutatási kérdéseim:  Mik a jelenlegi eszközök, hogy népszerűsítse a városvezetés a települést Milyen a település fejlettségi szintje? (infrastruktúra, szabadidő) Mik Diósd fejlődési lehetőségei? Milyen eszközöket lehet alkalmazni Diósd népszerűsítésére?Kutatásom végére érve arra a következtetésre jutottam, hogy a városvezetés nem fordít elég figyelmet a település népszerűsítésére, marketingelésére. Nem fordít elegendő figyelmet a fizikai fejlesztésekre sem, vagy nem megfelelő ütemben történnek a fejlesztések. Ha a város vezetése több figyelmet fordít a kommunikációra és kihasználja az adott lehetőségetek és anyagi források, támogatások után néz, abban az esetben a fejlődés üteme gyorsabbá, látványosabbá válik.