Front Office tevékenység általános elemzése és a koronavírus-járvány által generált változások vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Kertész-Bói Szabina Kíra |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 2020-as év Front Office koronavírus-járvány szálláshely-szolgáltatás szállodák összehasonlítása |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40123 |
Similar Items
Logisztikai folyamatok optimalizálása Power BI által generált adatelemzéssel
: Tihor Anita
: Tihor Anita
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Ételallergiák és -érzékenységek által generált problémák megoldásai a kávézási kultúra területén
: Vásárhelyi Hunor Csaba
: Vásárhelyi Hunor Csaba
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán
: Scheiner Zoltán
Felhasználó által generált tartalom, mint hatékony marketingkommunikációs eszköz a Z generáció körében
: Molnár Anna
: Molnár Anna
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
Kommunikációs szituációk elemzése a Front Office tevékenység során
: Fehér Aliz
: Fehér Aliz
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
A Front Office tevékenysége és a hűségprogram vizsgálata a Novotel Szeged szállodában
: Petrán Klaudia
: Petrán Klaudia
A home office hatása a munkavállalók teljesítményére a koronavírus járvány következtében
: Dobó Brigitta
: Dobó Brigitta
Mercure Budapest Korona szálloda bemutatása, és annak Front Office tevékenysége
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Covid-19 járvány hatásai az Aquaworld Resort Budapest szállodában, illetve Front Office területen
: Zahorecz Boldizsár
: Zahorecz Boldizsár
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből
: Gőcze Anett
: Gőcze Anett
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office működése és kommunikáció
: Majoros Gábor Gergő
: Majoros Gábor Gergő
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Front Desk tevékenységek általános bemutatása – a felmerülő vendégpanaszok elemzése
: Huang Jian Jimmy
: Huang Jian Jimmy
A Front Office tevékenység bemutatása és szerepe a Boscolo Residence-en belül
: Petruska Judit Petra
: Petruska Judit Petra
Személyi higiéniai változások a koronavírus kapcsán
: Bóta Fruzsina
: Bóta Fruzsina
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
Similar Items
-
Logisztikai folyamatok optimalizálása Power BI által generált adatelemzéssel
: Tihor Anita -
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka -
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Ételallergiák és -érzékenységek által generált problémák megoldásai a kávézási kultúra területén
: Vásárhelyi Hunor Csaba