Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fodor Fanni
További közreműködők: Remenyik Dr. Bulcsú
Kulcsszavak:megvásárlás
munkaerő toborzás
szálloda
turizmus
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40176
Leíró adatok
Kivonat:Számomra mindig is érdekes világ volt a szállodaipar. Szeretek emberekkel foglalkozni, segíteni nekik, meghallgatni őket. Az egyetemi éveim alatt hónapról hónapra tudatosult bennem, hogy én ezt szeretném csinálni életem végéig. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a 2022-es tavaszi félévben már-már feledésbe merült a covid. Megnyíltak a határok sorra törölték el a korlátozásokat világ szerte. A munkaköröm, amit a gyakorlatom során betöltöttem és elsajátíthattam az a rezerváció és annak szépségei. Fontos, hogy aki rezerváción van ismerje a szálloda minden részletét és szolgáltatásait. Összes munkakörben kipróbáltam magam (Front Office, Housekeeping, Sales), ami segített jobban megérteni a működését és szerkezeti felépítését. Rezerváción készítik el a foglalásokat a recepciónak, ahol már gördülékenyebben megy a be csekkolás. Telefonos érdeklődés esetén segítenek. Kisebb csoportok egyéni foglalások esetén ajánlatot küldenek ki és telefonon egyeztetik az információt. Fontos a nyelvtudás, hiszen Budapestre inkább a külföldiek jönnek. Mercure Budapest City Center egyik nagy büszkesége, hogy 2009-2010ben elnyerték a „Zöld Szálloda” címet.Dolgozatomban Accor szállodalánc hűségprogramjáról szeretnék írni. All Accor Live Limitless illetve az Accor Plus hűségprogramról.  Azért választottam ezt a témát mert tanulmányaim során hallottam hűségprogramokról a különböző szállodai csoportoknál. Viszont azt hittem, hogy csak az ott dolgozó emberek számára elérhető. Jobban beleásva magamat és szélesítve látókörömet, jó volt látni és megismerni az Accor csoport nagyszerű hűségprogramját megannyi ajánlattal, kedvezménnyel és plusz szolgáltatással.