A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kátai Richárd
További közreműködők: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Kulcsszavak:hotel
panasz
panaszkezelés
panaszügyek
ügyfélpanasz-kezelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40192

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40192
005 20220715112610.0
008 220715suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kátai Richárd 
245 1 2 |a A panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben  |c Kátai Richárd  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Projektmunkámnak a témája a panaszszituáció kezelése az Astoria Hotelben. Részletesen betekintést nyerhetünk a panaszkezelésbe, illetve az Astoria Hotel panaszszituáció kezelésébe. Megtudhatjuk, hogy az Astoria Hotelben milyen megoldásokat alkalmaznak a problémák megoldására, illetve pontos visszajelzéseket is láthatunk a vendégektől. Fontos információkat láthatunk, hogy egy vendég milyen jogi lépéseket tehet amennyiben valamivel nem elégedett. Megismerhetjük hogyan kell pontosan és jól kezelni a panaszszituációkat, hogy a vendég mosolyogva és jó kedvűen gondoljon vissza ezekre a percekre. 
695 |a hotel 
695 |a panasz 
695 |a panaszkezelés 
695 |a panaszügyek 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés 
700 1 |a Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40192/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés