Gender As Marketing
Elmentve itt :
Szerző: | Boka Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | advertising consumers' preferences gender gender roles marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40202 |
Hasonló tételek
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
Gender és humor
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013)
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita
: Sharma Ishita
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Megjelent: (2023)
Masters Degree in Gender and Development (Ucm)
: Boyano Jesús
Megjelent: (2020)
: Boyano Jesús
Megjelent: (2020)
Bridging the Gender Gap Mitigating the Impacts of Climate Change on Women in MENA
: Naoum, Rawia Fuad
Megjelent: (2024)
: Naoum, Rawia Fuad
Megjelent: (2024)
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Gender Equality in and through Social Entrepreneurship in Ghana
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Megjelent: (2023)
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Megjelent: (2023)
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
: Farkas Zsófia
Megjelent: (2013)
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Megjelent: (2024)
Gender inequality in Yemen and its impact on economic growth
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
Breaking through the glass ceiling by implementing gender quotas
: Németh Katalin
Megjelent: (2023)
: Németh Katalin
Megjelent: (2023)
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
The effects of the changing economic and social environment on gender issues in Japan
: Bárány Beáta
: Bárány Beáta
What is the nexus between hospitality industry, sexism, and gender discrimination in India?
: Kaur Kirandeep
: Kaur Kirandeep
A gender szerepe a családi vállalkozások vezetőinek társadalmi felelősségvállalásában
: Molnár Laura
: Molnár Laura
A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
: Csordás Bettina
: Csordás Bettina
Analyses of the German, Greek, Hungarian and Swedish labor market between 2017 and 2021 based on age, gender and educational level
: Fülöp Dániel István
: Fülöp Dániel István
Changes in consumer behaviour towards hotel products and services, focusing on gender trends
: Czifra Eszter
: Czifra Eszter
Reklámok gender központú elemzése a kereskedelmi csatornákon 2000-2014-ig
: Tapolcsányi Réka
: Tapolcsányi Réka
A gender és munkaerőpiac kapcsolata, A betölthetetlen vágy a pszichoanalízisben
: Kiss Judit
: Kiss Judit
Social and Cultural Aspects in Taiwan’s Economic Development with Special Focus on the Education System and Gender Equality
: Hidasi Judit
Megjelent: (2022)
: Hidasi Judit
Megjelent: (2022)
A média, mint gender tükör, avagy A nő újraértelmezése a 21. században
: Vári Melinda Lilla
: Vári Melinda Lilla
A nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és karrier, nők és vezetés. Feminista irányzatok hatása a szervezetek életére. Gender a munkahelyen
: Kasza Fruzsina Mária
: Kasza Fruzsina Mária
The Comparison of Human Rights between Laos and Hungary concerning Rights of Women, and Sexual and Gender Minority Groups
: Sinthaoudom Vilayseng
: Sinthaoudom Vilayseng
Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária
: Bóka Gergely
: Bóka Gergely
Egy magyar-japán közös szerkesztésű japán nyelvkönyv készítésének tanulságai - módszertani, kultúraközi és gender szempontból
: Sato Noriko, et al.
Megjelent: (2012)
: Sato Noriko, et al.
Megjelent: (2012)
Nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és karrier, nők és vezetés. Feminista irányzatok hatása a szervezetek életére. Gender a munkahelyen.
: Szolnoki Petra
: Szolnoki Petra
Nők helyzete a munkaerőpiacon. Nők és a karrier, nők és a vezetés. Feminista irányzatok hatása a szervezetek életére. Gender a munkahelyen.
: Benkó Judit
: Benkó Judit
Visitor case study in the framework of heritage interpretation and consumer behaviour
: Boka Izabella
: Boka Izabella
Developing the appropriate market strategy to the Hungarian market for Arlon Graphics
: Dobos Fruzsina
: Dobos Fruzsina
A könyvvizsgálat szerepe a csalások feltárásában
: Bóka Andrea
: Bóka Andrea
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint
: Bóka Bálint
Konfliktuskezelés bemutatása a CadMax Kft. példáján keresztül
: Bóka Dominika
: Bóka Dominika
A pénzforgalmi bankszámla, illetve lakossági folyószámla nyitása, számlavezetés, és a bankszámlák pénzforgalmával kapcsolatos feladatok
: Bóka Dominika
: Bóka Dominika
Részvénykibocsátás, mint vállalatfinanszírozási forma, az ESG befektetések teljesítményének és a befektetők motivációinak bemutatása
: Bóka Dominika
: Bóka Dominika
Árfolyam- és kamatkockázatok kezelésére alkalmazott vállalati stratégiák
: Bóka Róbert
: Bóka Róbert
Hasonló tételek
-
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina -
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós -
Gender és humor
: Hidasi Judit
Megjelent: (2013) -
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca -
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita