Ügyfélkapcsolat értékelés a magán egészségügyben a koronavírus-járvány kitörésének hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kőházy Zsuzsanna
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Kulcsszavak:CRM
egészségügy
magán egészségügy
pandémia
ügyfélkapcsolat
ügyfélnyilvántartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40204
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunka témám az ügyfélkapcsolatról szól, a magánegészségügyben a pandémia hatására. Azért választottam ezt a témát, mert nagyon érdekel, hogy a magán egészségügyi cégek hogy kommunikálnak az ügyfeleikkel, mennyire fontos nekik, hogy egy vevő többször is visszatérjen hozzájuk. Milyen módszereket használnak a vásárlók megtartása érdekében, továbbá milyen eszközöket használnak az ügyfelek adatainak tárolására, a GDPR szabályait szem előtt tartva. Szakmai cikkeket, szakkönyveket, folyóiratokat használtam, segítségükkel áttekintettem a CRM lényegét, működését, feltérképeztem, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfeleikkel a magán egészségügyi cégek.