A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Tóth Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Bocuse d'Or csúcsgasztronómia fine dining magyar gasztronómia Michelin Guide Michelin-csillag |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40228 |
Hasonló tételek
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos
: Horváth Ákos
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
Konyhatechnológiák fejlődésének hatása a magyar gasztronómiára és annak fenntarthatósága budapesti Michelin-csillagos éttermekben
: Virág Dominik
: Virág Dominik
A fogyasztói igény változása a csúcsgasztronómia és a minőségi ételek iránt a Bocuse d’Or versenysorozat és a médiában feltűnt sztárséfek népszerűségének hatására
: Kapitány Virág Viktória
: Kapitány Virág Viktória
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Fülöp Zsolt
: Fülöp Zsolt
A szakmai összefogások hatása a hazai gasztronómiára
: Csontó Zsófia
: Csontó Zsófia
Paul Bocuse örökségének ismertsége a magyar szakmai körökben
: Papp Luca Veronika
: Papp Luca Veronika
HACCP elemzés a Bel'Dor Teraszon
: Somogyi Krisztina
: Somogyi Krisztina
Az olasz, spanyol és görög konyha jellemzése, illetve ezek hatása a magyar gasztronómiára
: Kiss Bence
: Kiss Bence
Michelin, több mint abroncs
: Surman Adrienn
: Surman Adrienn
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
A Michelin-csillag és a Michelin-csillagos éttermek helyzete egyes európai országokban és Magyarországon
: Ferenczi Dóra
: Ferenczi Dóra
A greenwashing jelenség fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásai
: Tököli Fanni
: Tököli Fanni
Michelin Hungária Kft. legújabb téli abroncsának bevezetése a magyar piacra
: Frisch Szabolcs György
: Frisch Szabolcs György
A fenntartható gasztronómia a Michelin-csillag tükrében
: Sváb Gréta Viktória
: Sváb Gréta Viktória
A bulvár-jelenség kialakulása és annak társadalmi hatásai
: Földvári Lilla
Megjelent: (2009)
: Földvári Lilla
Megjelent: (2009)
Szervezet átalakítás szükségessége a Michelin-Hungária Kft. -ben
: Kozma Sándor
: Kozma Sándor
Az overtourism jelenség negatív hatásai és megoldási lehetőségei Velencében
: Németh Míra Laura
: Németh Míra Laura
Investigating customer perceptions of Fine dining and Michelin-rated restaurants
: Fülöp Dóra
: Fülöp Dóra
A Bitcoin-jelenség
: Rotyik Szilvia
: Rotyik Szilvia
A Michelin gumiabroncsgyártó vállalat marketingkommunikációs eszközei a HTSS zónában
: Federics Barbara
: Federics Barbara
Kapunyitási pánik jelensége a magyar fiatalok körében
: Ivitz Fanni
Megjelent: (2014)
: Ivitz Fanni
Megjelent: (2014)
A munkahelyi stressz és a burnout jelensége
: Horváth Soma
: Horváth Soma
Les changements d'habitudes d'achat pendant COVID
: Papp Gergely
: Papp Gergely
Javaslat a fuvarozás problémáinak megoldására a Michelin Hungária Kft.-nél
: Helgert Zsolt
Megjelent: (2007)
: Helgert Zsolt
Megjelent: (2007)
A stressz jelensége a kulturális háttér tükrében
: Máth-Bálint Barbara
: Máth-Bálint Barbara
A szervezeti arrogancia jelensége
: Harasztovich László
Megjelent: (2007)
: Harasztovich László
Megjelent: (2007)
A terrortámadások jelensége Európában
: Pier Antónia
: Pier Antónia
"Üvegplafon-jelenség" A nők munkaerő-piaci helyzete /
: Villám Ágnes
: Villám Ágnes
A hazai Michelin-csillagos éttermek vizsgálata a rugalmas ellenállási képesség tükrében
: Ódor Tímea
: Ódor Tímea
Vállalati stratégia fejlesztési lehetőségei a Michelin vállalat ARB üzleti vonalán belül
: Pristyák Eszter Éva
: Pristyák Eszter Éva
Ellátási lánc folyamatok javítása IT támogatással a Michelin csoport ARB üzleti egységénél
: Menyhért Máté
: Menyhért Máté
Az Alibaba, mint jelenség
: Zsemlye Mónika
: Zsemlye Mónika
A Michelin Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a 2009., a 2010. és a 2011. év beszámolói alapján, valamint ezzel összhangban a Michelin Csoport hasonló időszaki
: Novák Tamás
: Novák Tamás
A közösségi megosztás jelensége hazánkban
: Oláh Bettina
: Oláh Bettina
A street food, mint jelenség
: Érsek Soma
: Érsek Soma
A túlzott turizmus jelensége Európában
: Vámos Szabrina
: Vámos Szabrina
Hasonló tételek
-
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos -
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga -
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor -
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor -
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza