A Budapest Park marketing kommunikációja
Saved in:
Main Author: | Khell Bendegúz Ádám |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Budapest Park Kultúrpark Kft. marketingkommunikáció rendezvényszervezés szórakoztatóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40229 |
Similar Items
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond
: Tóth Edmond
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun
: Tao Jun
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara
: Kónya Barbara
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
Theme Park as a smart destination
: He Ningshu
: He Ningshu
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
: Orbán Krisztina Dorottya
: Orbán Krisztina Dorottya
A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
: Józsa Vivien Nikolett
: Józsa Vivien Nikolett
Innovation on the Belgian online real estate matchmaking platform market specialized in garages/parking
: Camer Tim
: Camer Tim
OTP Bank Marketing Kommunikációja
: Benesovics Bence János
: Benesovics Bence János
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
A Zichy Park Hotel**** bezárásának stratégiai okai
: Konyári Anna Barbara
: Konyári Anna Barbara
Identification the Potential of Vientiane Logistics Park in Lao PDR
: Khounthalangsy Latdavone
: Khounthalangsy Latdavone
Ecotourism in Shahdag National Park of Azerbaijan Opportunities, challenges and Azerbaijani population's viewpoint of ecotourism
: Asadov Ibrahim
: Asadov Ibrahim
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
Technológiai újdonságok a szállodaipar területén és modernizációs lehetőségek a Park Inn by Radisson Budapest példáján keresztül
: Laczházy Anna
: Laczházy Anna
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
: Bukovec Nina
: Bukovec Nina
A Budapest Airport fenntarhatósági törekvései és azok kommunikációja
: Ásin Eszter
: Ásin Eszter
A fotózás kommunikációja és marketing kapcsolata
: Galó Dorka Bianka
: Galó Dorka Bianka
A fotózás kommunikációja és marketing kapcsolata
: Galó Dorka Bianka
: Galó Dorka Bianka
A vasúttársaságok környezetvédelemmel kapcsolatos marketing kommunikációja
: Bogdán Betsabé Éva
: Bogdán Betsabé Éva
A Sárréti Ipari Park Kft. átfogó elemzése és értékelése
: Károly Tímea
: Károly Tímea
Nyíregyháza Lego and Legoland, a climate change and thematic parks study
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
Haris Park. Egy rendezvényközpont elemzése, és egy rendezvény megvalósítása
: Szelenge Anand Bertalan
: Szelenge Anand Bertalan
Ecotourism and trends in Hungary Survey of consumer habits of the Hungarian National Parks
: Sápi Virág
: Sápi Virág
Sajátos kulturális attrakciók jelentősége és kommunikációja Budapest turisztikai kínálatában
: Somogyi Luca
: Somogyi Luca
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek
: Gergely Kristóf Benedek
Real estate investment in district IX. Analysis of the Allure Residence Budapest’s marketing activity
: Nagy Bendegúz
: Nagy Bendegúz
Rendezvénygasztronómiai trendek megjelenése a rendezvényhelyszíneknél a Haris Park példáján keresztül
: Misák Dávid Zsolt
: Misák Dávid Zsolt
Fenntartható turizmus a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság védett területein
: Halász Nóra
: Halász Nóra
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
A dolgozói elégedettség jelentősége és fontossága a Bükki Nemzeti Park Igazgatóságnál
: Blaskó Éva
: Blaskó Éva
Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
: Földvári Tímea Ajna
: Földvári Tímea Ajna
A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül
: Marcheschi Fanni Diána
: Marcheschi Fanni Diána
Különleges ünnepi rendezvények szervezése és lebonyolítása a Nádas Tó Park Hotel esetében
: Fási Fanni
: Fási Fanni
A fenntarthatóság kommunikációja
: Bódi Edit
: Bódi Edit
Similar Items
-
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond -
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka -
Marketing of China theme parks in the Internet age Take the new media marketing of Fantawild theme
: Tao Jun -
Museum Hotel Budapest kommunikációja
: Kónya Barbara -
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél