A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Patai Vivien
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:desztináció
hatás(ok)
közösségi média
overtourism
Velence
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40268
Leíró adatok
Kivonat:Az internet megjelenése eltűntette a fizikai távolságot az emberek között és lehetővé tette a kommunikálást akár a világ legtávolabbi pontjairól is. Az egyre inkább fejlődő internet népszerűségének köszönhetően létrejöttek a közösségi média felületek. Az emberek jelentős része tájékozódik ezeken a felületeken, legyen szó egy adott termék megvásárlásáról vagy utazási helyszín kiválasztásáról. Éppen ezért a turizmusra gyakorolt hatása megnövekedett az elmúlt években. Szakdolgozatomban a közösségi média hatását vizsgálom a desztinációk látogatottságára Velence példáján keresztül, mivel a túlturistásodás negatív hatásait nagy mértékben elszenvedi a város, melynek visszaszorítása a közösségi médiában egy ideális kezdeményezés lehet.