A közösségi média hatása a desztinációk látogatottságára - Velence példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Patai Vivien |
---|---|
További közreműködők: | Sipos Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | desztináció hatás(ok) közösségi média overtourism Velence |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40268 |
Hasonló tételek
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz
: Dobronoki Mercédesz
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn
: Kudlák Adrienn
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia
: Zwick Zsófia
A tömegturizmus kihívásainak vizsgálata Velence és Dubrovnik példáján keresztül
: Horváth Bettina
: Horváth Bettina
The Development of the Lake Velence Region in Hungary
: Gudics Bettina
: Gudics Bettina
Feltörekvő desztinációk az Adria partján
: Schindl Péter
: Schindl Péter
Légitársaságok fejlesztés politikája- utaskiszolgálás, desztinációk, árképzés
: Hargitai Dániel Kálmán
: Hargitai Dániel Kálmán
Élelmiszerhigiéniai feltételek bemutatása a Velence Resort&Spa-ban
: Legindi Cintia Erika
: Legindi Cintia Erika
A világ számos, pusztuló csodáinak bemutatása, Velence alkonya
: Molnár Alexandra
: Molnár Alexandra
Velence Resort & Spa itallapján szereplő borok értékesítésének elemzése
: Takács Péter
: Takács Péter
Turisztikai desztinációk a boldogtalanságból - A magyarországi szegénység álomutazása
: Hajnal Borbála
: Hajnal Borbála
Desztinációk turisztikai teljesítménye és a fenntarthatósági törekvések összefüggései
: Eszes Gabriella Judit
: Eszes Gabriella Judit
Belső konfliktusok kezelése a Velence Resort & Spa-n belül
: Kléman Zsanett
: Kléman Zsanett
Az olaszországi Velence és a fenntartható turizmus Az állandó lakosok tömegturizmus okozta problémái
: Hubert Krisztina
: Hubert Krisztina
A Malév által kínált desztinációk helyzete hét év távlatából
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Megjelent: (2017)
A Velence Resort & Spa****Superior, a Velencei-tó vezető szállodája
: Sipos Edina
: Sipos Edina
Adott desztinációk rendezvényeinek összegyűjtése, mint igénybevett szolgáltatások szállodák részére
: Gulyás Nóra
: Gulyás Nóra
Olasz filmek hatása a turisztikai desztinációk és attrakciók kiválasztására a magyar turisták körében
: Pap Anna
: Pap Anna
Az egészségturizmus helyzete a Velencei-tó körül, fejlesztési lehetőségek a Velence Resort&Spa példáján keresztül
: Király Klaudia
: Király Klaudia
Közösségi média pszichológiai hatása élsportolókra
: Visy Barnabás
: Visy Barnabás
A közösségi média hatása a marketingben
: Veres Nikoletta
: Veres Nikoletta
A közösségi média hatása a divatra
: Kéri Helga
: Kéri Helga
A közösségi média és marketing hatása az idegenforgalomra Horvátország példáján keresztül
: Chlebda Luca Viktória
: Chlebda Luca Viktória
A Budapestről légi úton elérhető desztinációk alakulása az elmúlt 10 évben
: Dankó Réka
: Dankó Réka
Az idősek és a fiatalok körében kedvelt magyarországi desztinációk sajátosságainak vizsgálata
: Tar Cintia
: Tar Cintia
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
Bormarketing- A közösségi média hatása a borfogyasztásra, a Rubin Borászat példáján keresztül.
: Márton Gabriella Andrea
: Márton Gabriella Andrea
Közösségi média szerepe a személyes márkaépítésben-Szabyest példáján
: Magyar Márk Bence
: Magyar Márk Bence
A távol-keleti desztinációk termékelemzése az IBUSZ Utazási Irodák Kft. keretein belül
: Kupeczky Ramóna Réka
: Kupeczky Ramóna Réka
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
A közösségi média negatív hatása a felhasználókra
: Orszáczki Gréta Lili
: Orszáczki Gréta Lili
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
A közösségi média hatása a könyvolvasási szokásokra
: Kádár Anna Rebeka
: Kádár Anna Rebeka
A közösségi média hatása, szerepe az önértékelésre
: Nagy Cintia Klaudia
: Nagy Cintia Klaudia
A közösségi média és az influencerek hatása
: Egyházi Míra
: Egyházi Míra
Közösségi média szerepe és hatása a marketingre
: Berta Klaudia
: Berta Klaudia
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül
: Oláh Kitti Vivien
: Oláh Kitti Vivien
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
Hasonló tételek
-
A közösségi média marketing jelentősége a turisztikai desztinációk számára
: Dobronoki Mercédesz -
Extrém turisztikai desztinációk
: Kudlák Adrienn -
Velence kontra turisták az overtourism koronázatlan királynőjének analízise
: Zwick Zsófia -
A tömegturizmus kihívásainak vizsgálata Velence és Dubrovnik példáján keresztül
: Horváth Bettina -
The Development of the Lake Velence Region in Hungary
: Gudics Bettina