A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Márk Viktor
További közreműködők: Neszmélyi Dr. György Iván
Kulcsszavak:alkalmazás(ok)
digitalizálás - digitalizáció
digitális marketing
nemzetközi piac
ROX
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40323
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom a nemzetközi piacra lépés lehetőségeiről és korlátairól írtam egy olyan alkalmazásról mely a plázák és kereskedelem digitalizációját segíti elő. A pandémia rendkívűl felgyorsította az e-kereskedelmet, így háttérbe szorítva a hagyományos kereskedelmet. Annak érdekében, hogy a vevőket visszacsábítsák a bevásárlóközpontokba, boltokba szükség van a digitalizációra. Ezt a problémát igyekszik a kiküszöbölni a Nitro Sales \ Marketing terméke a ROX, amely digitalizálja a plázákat és kereskedelmi egységeket. A ROX elsősorban külföldi piacra készül így látható, hogy mennyire összetett egy új terméket bevezetni a külföldi piacra. Munkám során mélyinterjút készítettem a projekt vezetőivel, hogy megértsem miként tervezik a külföldi piacra való lépést, továbbá a külföldi piacon található versenytársakat elemeztem, hogy mennyire erős a külföldi konkurencia.