Makrokörnyezet szerepe a marketing mix kialakításában, egy árutermelő, értékesítő és szolgáltató kisvállalkozás vonatkozásában
Saved in:
Main Author: | Tóth Gábor Bálint |
---|---|
Other Authors: | Neszmélyi Dr. György Iván |
Kulcsszavak: | 21. század 7P modell alapfogalmak makrogazdaság makrokörnyezet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40327 |
Similar Items
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
Külföldi továbbtanulási lehetőségek Makrokörnyezet, segítő intézmények
: Kozma Boglárka Marianna
: Kozma Boglárka Marianna
Magyar kereskedelem vizsgálata a makrokörnyezet tükrében
: Biró Marcell
: Biró Marcell
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A belső kontroll szerepe a gépjármű értékesítő és szerviz-szolgáltató vállalkozások körében
: Kerezsi Róbert
: Kerezsi Róbert
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Az archetípusok szerepe a márkaszemélyiség kialakításában
: Tóth Dóra Marianna
: Tóth Dóra Marianna
Beszerzés folyamata és fejlesztési lehetőségei egy hazai kisvállalkozás vonatkozásában
: Molnár-Bujdosó Tímea
: Molnár-Bujdosó Tímea
Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
A humán erőforrás menedzsment szerepe az értékesítő csapatok munkájában
: Ladányi Gabriella
: Ladányi Gabriella
Az idegenvezető szerepe az ország image kialakításában
: Uferbach Renáta
: Uferbach Renáta
Az adórendszer szerepe a vállalkozások tevékenységének kialakításában
: Gula Mónika
: Gula Mónika
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
KKV-k a magyar gazdaságban - Egy szálláshely-szolgáltató kisvállalkozás élete
: Locke Krisztina
: Locke Krisztina
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
A makrokörnyezet változásának hatása a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. középtávú üzleti stratégiájára és Balanced Scorecard rendszerére
: Szénási Renáta Márta
: Szénási Renáta Márta
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Az emberi természet szerepe döntéseinkben, a vezetési stílus kialakításában
: Ternovszky Ferenc
Published: (2004)
: Ternovszky Ferenc
Published: (2004)
TDM-szervezetek szerepe a desztinációk imázsának és arculatának kialakításában
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
: Pálfi Andrea, et al.
Published: (2017)
A kommunikáció szerepe az egészségtudatosság kialakításában, a családtervezés jelentősége
: Merhala Dorina
: Merhala Dorina
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita
: Majer Anita
Similar Items
-
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra -
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília -
Külföldi továbbtanulási lehetőségek Makrokörnyezet, segítő intézmények
: Kozma Boglárka Marianna -
Magyar kereskedelem vizsgálata a makrokörnyezet tükrében
: Biró Marcell -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika