A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szeremi Alexandra
További közreműködők: Schablik Dr. Vilmos
Kulcsszavak:elemzés
Front Office
gyakorlat
szálloda
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40435
Leíró adatok
Kivonat:Azt a szállodaláncot mutatom be (Accor csoport), amelyhez a Novotel brand is tartozik, néhány szót ejtek az Accor-Pannonia Hotels Zrt. működéséről, majd nagy hangsúlyt fektetek a gyakorlati helyem – Novotel Budapest Danube szálloda ismertetésére. Továbbiakban az említett szálloda recepcióját mutatom be, a munkamegosztás hatásköreinek kialakítását, döntési jogköröket, technikai feltételeket, a munka hatékonyságát, a recepció munkatárs elvárható kompetenciáit, problémákat, fejlesztéseket tárgyalom részletesen a saját személyes tapasztalataim felhasználásával. A dolgozat témáihoz kapcsolva ismertetem a kérdőívből kibontott eredményeket, és a front office managerrel készített interjút elemzem. A dolgozat célja bemutatni a Novotel Budapest Danube szálloda Front Office felépítését, működését. Áttekintést adni arról, hogyan változtatta meg a Covid-19 járvány a mindennapokat és milyen kihívásokkal kell szembenézni a kirobbant orosz-ukrán háború kapcsán. Továbbá beszámol a gyakorlati idő során szerzett tapasztalatokról és javaslatokkal, további fejlesztéseket tesz a szálloda működésével kapcsolatban. A dolgozat végén összegzem a gyakorlat és a kutatás alapján szerzett információkat. A tanulmány elkészítése során elsősorban újságcikkeket, internetet, valamint az egyetemen tanultakat és a gyakorlatom során szerzett tapasztalatokat használtam fel.