Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Zatkó Milán |
---|---|
További közreműködők: | Dobó Róbert |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | biztosítás(ok) biztosítási tanácsadó Generali Biztosító Zrt. generációk kommunikációs csatornák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40440 |
Hasonló tételek
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar biztosítási piacon tevékenységének elemzése 2011-2013 között
: Szűcs Adrienn
: Szűcs Adrienn
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea
: Bernát Andrea
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina
: Schubert Edina
A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció
: Kiss Bettina
: Kiss Bettina
Mobiltelefon szolgáltató váltás tendere a Generali Biztosító Zrt. példájának tükrében
: Pető Adrienn
: Pető Adrienn
Az Ipar 4.0 megvalósulása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Trembulyák Klaudia Viktória
: Trembulyák Klaudia Viktória
Integrált vállalatirányítási rendszerek Generali Biztosító Zrt. Pénzügyi zárási terület viszonylatában
: Forró Imre Gyárfás
: Forró Imre Gyárfás
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységi körei, szolgáltatásainak jellemzői és a biztosításokról általában
: Vörös Rebeka
: Vörös Rebeka
Toborzás, kiválasztás, és az Assessment Center alkalmazása a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Horváth Mihály
: Horváth Mihály
A CRM rendszerek jelentősége és a Salesforce bevezetése a Generali Biztosító Zrt.-nél
: Báthori Anna Fédra
: Báthori Anna Fédra
Termékfejlesztés a biztosítási piacon
: Hegedűs Orsolya
: Hegedűs Orsolya
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar unit linked piacon
: Izsák Gabriella
: Izsák Gabriella
Az MKB Általános Biztosító Zrt. helyzetének megítélése a biztosítási szektor jelenlegi helyzetének és jövőbeli lehetőségeinek elemzésén keresztül
: Zöldi Balázs
: Zöldi Balázs
A fogyasztói preferenciák és a marketingtevékenységek összefüggése a magyar fast food piacon
: Siket Mátyás Noel
: Siket Mátyás Noel
Fogyasztói döntési preferenciák különböző kontextusok függvényében a multivitamin piacon és a Supradyn
: Rittgasszer Adél
: Rittgasszer Adél
Újszerű biztosítási megoldások bevezetésének lehetőségei a magyar piacon
: Horváth András
: Horváth András
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
Fenntartható turizmus és turizmusfejlesztés, illetve a hazai fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Czébely Éva Ilona
: Czébely Éva Ilona
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Az online szállásfoglalással kapcsolatos fogyasztói preferenciák
: Küsz Anna
: Küsz Anna
Fogyasztói magatartás - preferenciák vizsgálata a magyar jégkrémpiacon
: Korpos Dávid
: Korpos Dávid
Fogyasztói preferenciák vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán
: Oszlánszki Zsófia
: Oszlánszki Zsófia
Fogyasztói preferenciák a megtakarítások és a befektetések területén
: Mudra Ágnes
: Mudra Ágnes
A költségelszámolás lehetőségeinek bemutatása egy biztosító példáján keresztül
: Szili Hajnalka
: Szili Hajnalka
Az MBTI Személyiségtípusok és Fogyasztói Preferenciák Összefüggéseinek Elemzése
: Balogh Eszter
: Balogh Eszter
HR digitalizáció folyamatának bemutatása egy biztosító példáján keresztül
: Ivády Viktória
: Ivády Viktória
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
Egy hazai fúziós ügylet elemzése a biztosítási szektorban
: Pallai Gréta
: Pallai Gréta
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Vevőkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Generali Csoportban
: Köves Alexandra
: Köves Alexandra
Erőforrás-biztosítási rendszerek
: Takács Katalin
: Takács Katalin
Fogyasztói magatartás a hazai elektromosautó-piacon a marketingkommunikációs eszközök befolyásoló szerepe
: Berekszászi Ivett
: Berekszászi Ivett
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Vezetői információs rendszer és a kontrolling kapcsolata a K&H Biztosító Zrt. példáján keresztül
: Mócsa Csaba
: Mócsa Csaba
A Cardif Biztosító Zrt. marketing elemzése
: Szendi Gábor
: Szendi Gábor
Márkamenedzsment az UNIQA Biztosító Zrt.-nél
: Fehér Dominika
: Fehér Dominika
A biztosítási szektor digitális fejlődése és a fogyasztói magatartás változásai
: Rideg Szilvia
: Rideg Szilvia
Hasonló tételek
-
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán -
Az UNIQA Biztosító Zrt. a magyar biztosítási piacon tevékenységének elemzése 2011-2013 között
: Szűcs Adrienn -
A Generali Biztosító Zrt. költségfelosztásának bemutatása, fejlesztési lehetősége
: Bernát Andrea -
A Generali Biztosító Zrt. számviteli és könyvvizsgálati sajátosságai
: Schubert Edina -
A Generali Biztosító Zrt. képviseleti rendszerének marketing elemei és a velük történő kommunikáció
: Kiss Bettina