Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Veres Mirjam
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:7P modell
infokommunikáció
marketing
retail
Wolt
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40530
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám során a Wolt futár cégen keresztül szeretném bemutatni a fogyasztói magatartási szokásokat. Jelenleg is a cégnél dolgozom, mint Retail gyakornok, és ezért is szerettem volna mindenképpen a cégről írni. Nagyon üdítő és motiváló számomra a retail csapatom. A cégnél mindenkit egyenrangúként tekintenek és segítenek bele látni az onboarding folyamatokba és különböző projektekbe, mint például az újonnan indult retail marketing tevékenységekbe. A cég még nagyon új itthon mindössze csak 3 éve van jelen a magyar piacon, és még is szinte ő az egyetlen igazi és méltó versenytársa a ma már foodpanda néven ismert piacvezető cégnek.  Az elmúlt egy év nagy kihívásokat, de elképesztő növekedést is jelentett a Wolt számára.  A cég nem olyan régen lassan egy éve nyitotta meg itthon a retail részleget, viszont hatalmas sebességgel növekszik a retail partnereik száma. Jelenlegi cél és egy nehéz kihívásba való ütközés, hogy a Wolt, mint csak ételt szállító cég, mint fogalom kiverjük a fogyasztók fejéből. Ezért is fogom a továbbiakban vizsgálni a fogyasztók magatartását projektmunkám során. A rövid cégbemutatás után a piaci helyzet, trendeket fogom bemutatni, SWOT elemzést végzek a cégre kivetítve majd a vállalkozás marketing stratégiájat fogom részletezni. A fogyasztói és vásárlási magatartást és annak részeit is bontogatóm majd. A Wolt marketingkommunikációjára is kitérek. Majd kérdőívemet elemzem és összegzem. 1.     Vállalkozás bemutatása   1.1. A cégről A Wolt start up céget 2015-ben alapították Helsinkiben. A cég fő célja pedig nem más, mint, hogy megkönnyítse az emberek számára az ételhez jutást.  Kezdetben ez volt a fő cél a cég számára, de napjainkban akár már Covid-19 tesztet is tudunk rendelni az applikáción keresztül. Az ételkiszállító cég Finnország után először a skandináv országokban kezdett terjeszkedni 2015-16-ban, majd 2018-19-ben pedig már más európai országokban is, köztünk hazánkban is.   A mindössze 6 fővel induló kisvállalkozás mára már 23 országban és 129 városban