A Consumer Generated Marketing előretörésének új csatornái A bevonódás digitális eszközei
Elmentve itt :
Szerző: | Klagyivik Zsolt |
---|---|
További közreműködők: |
Sas István
Somogyi Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Digitális gazdaság Online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40564 |
Hasonló tételek
Understanding generational differences in digital consumer behavior the role of generalizations
: Darab Szonja
: Darab Szonja
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
: László Balázs
: László Balázs
A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
: Dér Andrea
: Dér Andrea
Recombination of product properties for increased demand for sustainable packaging under Generation Z consumers
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021)
A pedelec (e-bike) piaci előretörésének és elterjedésének lehetőségei Magyarországon az aktuális kerékpárhasználati tendenciák függvényében
: Szőnyi Balázs
: Szőnyi Balázs
The importance of eco consciousness and its expression in the consumer behavior of generation X, Y and Z in fashion
: Királyfalvi Dóra
: Királyfalvi Dóra
The role of privacy and sustainability concerns in brand building among Millennial and Generation Z consumers on the mobile device market ‘The Honest Smartphone Brand’
: Kazsuk Tamás
: Kazsuk Tamás
Action Sport Marketing and Its Effect on Generation Y
: Szerb Mátyás
: Szerb Mátyás
Integrated Marketing Communications for different generations with reference to tourism
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
Generational attitude Hungarian Millennials in the sharing economy
: Kovács Tamara
: Kovács Tamara
Health marketing, the relationship between healthy lifestyle and marketing among generation Z
: Talits Petra
: Talits Petra
The effects of advertising on Generation Z
: Miklós Csaba
: Miklós Csaba
Traveling habits of generation Z
: Fóti Kristóf Gábor
: Fóti Kristóf Gábor
The Influence of Viral Marketing on consumers’ decisions
: Albunni Yazan
: Albunni Yazan
Research on the visitation habits and expectations of Generation-Z in the Hungarian catering market
: Számel Zsuzsanna
: Számel Zsuzsanna
The evolution and roles of websites and UX tools in relation to marketing and sales generation
: Magyar Zsófia Anna
: Magyar Zsófia Anna
Generation Green Exploring the Factors Driving Gen Z's Sustainable Fashion Choices
: Tibay Csenge
: Tibay Csenge
The effects of Internet Advertising on Generation Z
: Házi Loretta
: Házi Loretta
The different generations' commitment to organisational culture
: Baranyi Hajnalka
: Baranyi Hajnalka
Experience instead of Advertising - The development of the experiential marketing and its impact on the different generations
: Nagy Olívia
: Nagy Olívia
Psychographic workplace attitude and behaviour typology of the digital generation’s entrants to the labour market
: Górová Regina
: Górová Regina
Consumer Behavior in the Beauty Market A Behavioral Economic Perspective on Emotional Influences
: Bencsik Laura Anna
: Bencsik Laura Anna
The Effects of Influencer Marketing on Consumer behaviour of teenagers
: Ertl Pál
: Ertl Pál
The impact of influencer marketing on consumer decision-making
: Pichler Anna Ágnes
: Pichler Anna Ágnes
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
: Breczku Anna Mária
Megjelent: (2022)
The social impact of virtual identities on generation Z
: Gigor Áron
: Gigor Áron
Bridging the gap between generation Z and their employer
: Kósi Vivien Enikő
: Kósi Vivien Enikő
Employer branding to reach generation Y hype or the future of HR?
: Kovács Fruzsina
Megjelent: (2013)
: Kovács Fruzsina
Megjelent: (2013)
The presence of green marketing and consumers' environmental awareness in Hungary
: Hauzer Ágnes
: Hauzer Ágnes
Analysis of consumer behavior in the natural cosmetics market in Hungary
: Csecsődi Vanessza Petra
: Csecsődi Vanessza Petra
Generation Y and Z as a new guest segment
: Jakab Viktória Eszter
: Jakab Viktória Eszter
Study of Hungarians’ attitudes towards sustainable lifestyle choices - focus on marketing efforts and generational attitudes
: Rédai Virág Patrícia
: Rédai Virág Patrícia
Examining consumer behavior in a given product/service market
: Hackel Veronika Éva
: Hackel Veronika Éva
Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion
: Scheiling Katalin
: Scheiling Katalin
Differences in employer branding concerning generations X and Y
: Piller Balázs
: Piller Balázs
How reading habits have changed over generations
: Bercsényi Melinda
: Bercsényi Melinda
The modern technology's effect on the knowledge transfer between generations
: Turkevei-Nagy Fanni Dorottya
: Turkevei-Nagy Fanni Dorottya
Targeting and activating the Y and Z generation through Gaming
: Tischler Marcell
: Tischler Marcell
Analysis of how Influencer Marketing can impact consumer behavior
: Szűcs Levente
: Szűcs Levente
Consumer Behaviour Chocolate Packaging
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
Hasonló tételek
-
Understanding generational differences in digital consumer behavior the role of generalizations
: Darab Szonja -
The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z
: László Balázs -
A MÁV Zrt. belső kommunikációs csatornái kiemelt figyelemmel az online felületen megjelenő Vasutas Magazinra
: Dér Andrea -
Recombination of product properties for increased demand for sustainable packaging under Generation Z consumers
: Paulovics Ágnes
Megjelent: (2021) -
A pedelec (e-bike) piaci előretörésének és elterjedésének lehetőségei Magyarországon az aktuális kerékpárhasználati tendenciák függvényében
: Szőnyi Balázs