E-Bizsu.hu Fogyasztói magatartás az elektronikus kereskedelemben a bizsu ékszerek piacára fókuszálva, valamint egy webáruház kialakításának feltételei és lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Steinhacker Anikó |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás E-kereskedelem Webáruház |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40654 |
Similar Items
Hajdísz – bizsu üzlet alapítása és üzleti tervének elkészítése
: Dombóvári Dávid
: Dombóvári Dávid
A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján
: Glóner Márk
: Glóner Márk
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata
: Dreisziger Máté
: Dreisziger Máté
E-TURIZMUS AZ INVIA.HU KFT PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Csontos Krisztina
: Csontos Krisztina
A HU-GO elektronikus útdíjrendszer vizsgálata
: Major Attila
: Major Attila
Az E-kereskedelem Logisztikája A naptarkiraly.hu webáruház működésének bemutatása, logisztikai kihívásai, fejlesztés lehetőségei
: Biró Tamás
: Biró Tamás
Az egészség marketingstratégiája egy bolgár joghurt lehetséges piaci bevezetésének elemzése és marketing terv kidolgozása
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Az elektronikus kereskedelem hatása a szálláshely-szolgáltató szektorra, és a Szállás.hu és a Szállásvadász.hu összehasonlító elemzése
: Csesznik Emese
: Csesznik Emese
Az e-business fogalomkörének tartalma és gyakorlati megvalósulása a Biztosítás.hu Kft-nél
: Kováts Richárd
: Kováts Richárd
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
Aktuális fogyasztói trendek az e-kereskedelemben
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
Marketing fejlődése az optikai termékek piacára fókuszálva
: Molnár Dávid
: Molnár Dávid
A Profession.hu CSR tevékenységeinek marketingkommunikációs lehetőségei
: Ruszkai Nóra
: Ruszkai Nóra
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai e-kereskedelemben, fókuszban az észlelt kockázatok
: Kovács János
: Kovács János
A Startapro.hu marketingstratégiájának elemzése
: Kóbor Petra
: Kóbor Petra
Libri.hu fejlődésének, jövőjének bemutatása
: Gál Cintia
: Gál Cintia
A Kifli.hu marketingkommunikációjának elemzése
: Tenk Márton Miklós
: Tenk Márton Miklós
Egy webáruház mérhetőségének fontossága és a legújabb online hirdetési platformok bemutatása a Taskam.hu webshopon keresztül
: Keszeg Ádám
: Keszeg Ádám
Az usanotebook.hu logisztikai folyamatainak bemutatása
: Szentpéteri Adrienn
: Szentpéteri Adrienn
Eventinfo.hu, direkt marketing az interneten
: Szkokán Amanda
: Szkokán Amanda
Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja
: Benedek Dr. Fanni
: Benedek Dr. Fanni
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
Okoseszközök az e-kereskedelemben
: Kozma Mihály
: Kozma Mihály
Bizalom az e-kereskedelemben
: Vódli Dávid
: Vódli Dávid
A www.sportmindig.hu weboldal marketingterve
: Hénap Zsolt András
: Hénap Zsolt András
A Szerelvenyaruhaz.hu Kft. marketingtevékenységének elemzése
: Nagyné Kovács Adrienn
: Nagyné Kovács Adrienn
The role of blogging; Communication Strategy of minner.hu
: Farkas Lukrécia
: Farkas Lukrécia
E-learning a kereskedelemben
: Martonosi Lili Anna
: Martonosi Lili Anna
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei az e-kereskedelemben
: Kiss Marcell
: Kiss Marcell
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
A HEDIT.HU Kft. üzleti környezetének elemzése
: Eszes Viktória
: Eszes Viktória
Közösségi média marketing a Szállás.hu vonatkozásában
: Kalántai Linett
: Kalántai Linett
A Biztosítás.hu Kft. marketing tevékenységének elemzése
: Kondacs Péter
: Kondacs Péter
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben
: Hangyás Maja
: Hangyás Maja
Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben
: Bagyinszki Ágnes
: Bagyinszki Ágnes
Az ELI-HU Nonprofit Kft. controlling rendszerének bemutatása
: Oláh János
: Oláh János
Similar Items
-
Hajdísz – bizsu üzlet alapítása és üzleti tervének elkészítése
: Dombóvári Dávid -
A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján
: Glóner Márk -
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn -
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia -
E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata
: Dreisziger Máté