Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
Saved in:
Main Author: | Mohácsi Éva Bianka |
---|---|
Other Authors: |
Buza Balázs
Dobák Dr. Dóra |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adathalászat gazdaságinformatika információbiztonság - adatbiztonság közösségi média online reklám személyiségi jog |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40698 |
Similar Items
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
A közösségi média hatásai a különböző generációkra és a mindennapi életre
: Spiegel Dalma
: Spiegel Dalma
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett
: Buday Bernadett
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán
: Szász Milán
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
A világörökséggé nyilvánított történelmi városok turisztikai lehetőségeinek és veszélyeinek elemzése a granadai Alhambra és Generalife példáján keresztül
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Social media hatása az állásportálokra
: Erdélyi Melinda
: Erdélyi Melinda
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Social Média
: Tóth Barnabás Dániel
: Tóth Barnabás Dániel
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
A digitális kommunikáció hatása a generációkra- és a kommunikációs minták átalakulása
: Szmuda Zsófia
: Szmuda Zsófia
A hibrid munkavégzés hatása a munka-magánélet egyensúlyára egyes generációkra vonatkozóan
: Hidasi Regina Szidónia
: Hidasi Regina Szidónia
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Social media marketing
: Kirtyán Petra
: Kirtyán Petra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
A social media negatív hatása a fiatalokra
: Irházi Kevin Noé
: Irházi Kevin Noé
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A corporate social responsibility hatása a különböző vállalati szektorokra és fogyasztóikra
: Zörényi Bence
: Zörényi Bence
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
Impact of social media on society
: Goyal Piyush
: Goyal Piyush
Social Media and Consumer Behavior
: Varga Csenge
: Varga Csenge
A HELL ENERGY Social Media jelenlétének elemzése
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
: Koczka Margaréta
Published: (2019)
Social Media Marketing How New Cosmetics Brands Are Going Viral Using Organic Reach Through Social Media
: Amin Hazem Alaa Zakaria
: Amin Hazem Alaa Zakaria
A munkahelyi együttműködés hatásai a generációkra az esélyegyenlőség érvényesítése érdekében
: Somogyi Noémi
: Somogyi Noémi
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
: Koreck Ferenc
Published: (2013)
CSR communication in social media The effectiveness of
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
: Szalczgruber Fanni
Published: (2022)
Az influencer marketing szerepe és generációkra gyakorolt hatása a turizmus és a vendéglátás területén
: Fodor Boglárka
: Fodor Boglárka
Crisis Management on Social Media What Are the Most Effective Crisis Management Strategies for Companies on Social Media Platforms?
: Simon Fanni
: Simon Fanni
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Similar Items
-
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka -
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia -
A közösségi média hatásai a különböző generációkra és a mindennapi életre
: Spiegel Dalma -
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett -
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán