A vállalati belső kommunikáció fejlődése a digitális térben a pandémia helyzet okozta kényszer miatt
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász Laura |
---|---|
További közreműködők: |
Kaltenecker Szilvia
Németh Dr. Tamás |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 5G alkalmazás(ok) belső kommunikáció fejlesztése digitalizáció internet kommunikáció az üzleti életben szervezeti kommunikáció távközlés telekommunikáció vállalati kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40712 |
Hasonló tételek
Mentálhigiénés program a pandémia miatt túlterhelt egészségügyi dolgozóknak
: Molnár Ferenc
: Molnár Ferenc
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória
: Bottyán Viktória
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla
: Buda Lilla
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Kényszer és/vagy racionalitás Egy nagyvállalat utóélete, a Barta-Zala Kft. gazdálkodásának elemzése
: Keresztélyné Barta Andrea
Megjelent: (2013)
: Keresztélyné Barta Andrea
Megjelent: (2013)
Bankmarketing, a digitális térben Mobilbank és a digitális tér tendenciái
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Kényszer vagy esély a nappalis hallgatók megnövekedett munkavállalási aránya
: Somogyi Csaba, et al.
Megjelent: (2019)
: Somogyi Csaba, et al.
Megjelent: (2019)
Pandémia alatt a belső kommunikáció megváltozása és ennek hatásai
: Rácz Dóra
: Rácz Dóra
A demokrácia kihívásai a modern digitális térben
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Marketing fejlődése az online térben, azon belül az online magazinok fejlődése
: Farkas Réka
: Farkas Réka
A belső vállalati kommunikáció sajátosságai egy magyar kisvállalat alapján
: Szabó Klaudia
: Szabó Klaudia
A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál
: Török Attila Farkas
: Török Attila Farkas
Digitális kompetenciák okozta feszültségek a generációk közt
: Gillich Sára
: Gillich Sára
A Szerszámoutlet fejlődése a külső és a belső kommunikáció terén
: Kővári Virág Kíra
: Kővári Virág Kíra
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
A Koronavírus okozta pandémia alatt bevezetett hitelmoratórium hatásai és következményei Magyarországon
: Ritecz Patrik
: Ritecz Patrik
A pandémia hatása a digitális pénzügyeinkre
: Vámos Stella Krisztina
: Vámos Stella Krisztina
Az utazásszervezés, mint speciális szolgáltatásfajta bemutatása és a pandémia okozta kihívások kezelése
: Zsidi Zsombor
: Zsidi Zsombor
Az országhatárokon átívelő vállalati kommunikáció kulturális különbségek okozta nehézségei egy magyar középvállalat példájával
: Székfi Panni
: Székfi Panni
A számvitel digitális fejlődése
: Hab Klaudia
: Hab Klaudia
Aktualitások az online szállásközvetítői térben - A Szállásvadász.hu piaci helyzete
: Molnár Petra
: Molnár Petra
Fogyasztói magatartás vizsgálata az online térben
: Szoboszlai Laura Luca
: Szoboszlai Laura Luca
Vállalati belső kommunikáció hatásai az iData Kft.-nél
: Kaiser Gábor
: Kaiser Gábor
Vállalati belső kommunikáció bemutatása két prémium autómárka hazai viszonteladójánál
: Csernavölgyi Márton István
: Csernavölgyi Márton István
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Az online kereskedelem fejlődése és a koronavírus által megváltoztatott kereskedelmi térben betöltött szerepe
: Kárpáti Zsolt
: Kárpáti Zsolt
A járműipar helyzete a pandémia idején
: Ragó Bence
: Ragó Bence
Színpszichológia a kiskereskedelmi térben
: Mireider Rebeka
: Mireider Rebeka
A CaliVita Magyarország marketingkommunikációjának fejlődése a pandémia idején
: Joó Anna Erzsébet
: Joó Anna Erzsébet
Korrupt szervezet vagy korrupt egyéni jellemvonások miatt válnak korrupttá a KKV-knál dolgozó munkavállalók?
: Komlósy Gyula
: Komlósy Gyula
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A fogyasztás pszichológiai szemszögből, termékek árának percepciója, viselkedési minták alkalmazása a digitális térben
: Lencsés Edina
: Lencsés Edina
Generációk az online térben
: Czigler Dorka Rebecca
: Czigler Dorka Rebecca
A szállodaipar lehetőségeinek bemutatása a pandémia okozta nehézségek kezelésére a Danubius Hotels Group esettanulmánya alapján
: Börczi Anna
: Börczi Anna
A koronavírus okozta digitális átalakulás és a közösségi média megváltozásának szerepe
: Kassányi Kitti
: Kassányi Kitti
Az utazási szokások a diszkont légitársaságok térhódításával, valamint a koronavírus járvány miatt bekövetkezett változások vizsgálata
: Oláh Cintia
: Oláh Cintia
Csökkentett munkaidős foglalkoztatás bértámogatásának hatása Baranya megyében a COVID-19 vírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet alatt
: Biró András
: Biró András
Az emberi jogok helyzete a nemzetközi térben, különös tekintettel a női jogokra
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Hasonló tételek
-
Mentálhigiénés program a pandémia miatt túlterhelt egészségügyi dolgozóknak
: Molnár Ferenc -
Konferenciák online, és offline térben való megvalósításának előnyei, hátrányai a pandémia okozta helyzetben
: Bottyán Viktória -
Megfelelési kényszer a fiatal felnőttek körében
: Buda Lilla -
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin -
Kényszer és/vagy racionalitás Egy nagyvállalat utóélete, a Barta-Zala Kft. gazdálkodásának elemzése
: Keresztélyné Barta Andrea
Megjelent: (2013)