Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Nikolett |
---|---|
További közreműködők: |
Faragóné Lepp Katalin
Kiss Gergő |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM ügyfélelégedettség ügyfélélmény ügyfélkapcsolat-menedzsment Vodafone |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40732 |
Hasonló tételek
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az érintettek bevonásának elmélete és gyakorlata a Vodafone Magyarország Zrt. Érintetti Párbeszéd Programja
: Barcs Karolina
Megjelent: (2008)
: Barcs Karolina
Megjelent: (2008)
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Vezetőfejlesztés elmélete és gyakorlata
: Várda Viktor
: Várda Viktor
Az önellenőrzés elmélete és gyakorlata
: Darabos Katalin
: Darabos Katalin
Vállalkozásfejlesztési mentorálási tevékenység elmélete és gyakorlata
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatás menedzsment szoftverek piaci helyzete és alkalmazásának előnyei.
: Dankovics Máté
: Dankovics Máté
Az elektronikus kereskedelem elmélete és logisztikai gyakorlata
: Tóth-Cseri Viktor
: Tóth-Cseri Viktor
A jelzáloghitelezés elmélete és gyakorlata
: Bulatovic Nicola
: Bulatovic Nicola
A vezetőfejlesztés elmélete és gyakorlata
: Kuti Levente
: Kuti Levente
Transzferár szabályozás elmélete és gyakorlata
: Kárpáti Szilvia
: Kárpáti Szilvia
Startupok finanszírozásának elmélete és gyakorlata
: Gráma Péter
: Gráma Péter
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
A nonprofit PR elmélete és gyakorlata
: Nyári Attila
: Nyári Attila
A könyvvizsgálati tervezés elmélete és gyakorlata
: Fejes Dóra
: Fejes Dóra
Teljesítménymérés elmélete és gyakorlata a gyógyszeriparban
: Kránicz Anita
: Kránicz Anita
A transzferárazás elmélete és gyakorlata Magyarországon
: Jung Anita
: Jung Anita
A kooperatív akciókutatás elmélete és gyakorlata
: Csillag Sára
Megjelent: (2016)
: Csillag Sára
Megjelent: (2016)
Nemzetközi munkaerő áramlás elmélete és gyakorlata
: Kálló Noémi
: Kálló Noémi
Nemzetközi munkaerő-áramlás elmélete és gyakorlata
: Tallósi Márk
: Tallósi Márk
Nemzetközi munkaerő-áramlás elmélete és gyakorlata
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
Nemzetközi munkaerő áramlás elmélete és gyakorlata
: Farkas Lili
: Farkas Lili
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
A kockázatkezelés elmélete és gyakorlata a bankszférában
: Süki Flóra Ágnes
: Süki Flóra Ágnes
Válságkommunikáció. A krízismenedzsment elmélete és gyakorlata ma
: Czirják Mátyás
: Czirják Mátyás
A transzferárak dokumentálásának hazai elmélete és gyakorlata
: Egedi Máté
: Egedi Máté
Az operatív terezés elmélete és gyakorlata egy nagyvállalatnál
: Márton András Zoltán
: Márton András Zoltán
Hasonló tételek
-
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka