A pandémia hatására megváltozott ügyféligények és üzleti modell innováció a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kuborczik Virág |
---|---|
További közreműködők: |
Németh Dr. Szilárd
Steinhauser Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | innovációs folyamat(ok) ügyfélelégedettség ügyféligény üzleti modellek Wolt Magyarország Kft. |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40788 |
Hasonló tételek
Modernizáció az elektronikus csatornákon az ügyféligények hatására
: Németh László
: Németh László
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka
: Bodrogi Bianka
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin
: Faragó Fanni Jázmin
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond
: Kováts Botond
Ipar 4.0 alapú üzleti modell innováció
: Birkás Evelin
: Birkás Evelin
Wolt Magyarország Kft. online kommunikációs tevékenységének bemutatása és elemzése
: Bardi Nikolett
: Bardi Nikolett
A kereskedelmi üzleti modell átalakulása a digitalizáció hatására
: Szabó Gréta
: Szabó Gréta
Fogyasztói magatartás vizsgálata a Wolt ételfutár alkalmazáson keresztül
: Veres Mirjam
: Veres Mirjam
Az üzleti modell-innováció és a Canvas üzleti modell vászon jelentősége a 21. századi vállalatok életében
: Plehel Nóra
: Plehel Nóra
A magánszféra védelmére hozott rendelkezések, a megváltozott ügyféligények és a mesterséges intelligencia hatása a perszonalizált marketingkommunikációra az OptiMonk International Zrt. esettanulmányon keresztül
: Fábián-Csiló Réka Ildikó
: Fábián-Csiló Réka Ildikó
Startup vállalkozások bemutatása és az innováció mögött rejlő üzleti modell fontossága
: Békési Dániel
: Békési Dániel
A Foodora és a Wolt marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Demeter Diána
: Demeter Diána
Az új OTP Mobilbank funkciói és a változó ügyféligények
: Binszki Szilárd
: Binszki Szilárd
A vendéglátásban bekövetkezett változások a pandémia hatására
: Soltész Luca Sára
: Soltész Luca Sára
A megváltozott fogyasztói szokások a vendéglátásban a Covid hatására
: Beöthy Barbara
: Beöthy Barbara
A digitalizáció és a változó ügyféligények hatása a bankok ügyfélkapcsolataira
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
A COVID-19 hatása az online vásárlásokra és a Wolt Magyarország Retail részlege
: Széki Klaudia
: Széki Klaudia
A sportrendezvények szervezésében bekövetkezett változások a pandémia hatására a 2021-es labdarugó Eb példáján keresztül
: Kulicskó Ádám Bence
: Kulicskó Ádám Bence
A Sharing Economy üzleti modell bemutatása az Airbnb példáján keresztül
: Vámosi Gábor
: Vámosi Gábor
A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak
: Gombos Vilmos Patrik
: Gombos Vilmos Patrik
Orosz-ukrán háború hatására megváltozott logisztikai folyamatok a Dunakeszi Járműjavító Kft. esetében
: Lámfalusi Bence
: Lámfalusi Bence
A rendezvényszervezés átalakulása a Hilton Budapestben a pandémia hatására
: Sági Adél
: Sági Adél
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
A Wolt ételrendelési felülete és a használat közbeni vásárlói élmény
: Döbrentey Kende Márk
: Döbrentey Kende Márk
A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására
: Janka Virág
: Janka Virág
Az üzleti modell összefüggésrendszerének elemzése, vizsgálata és alkalmazása egy vállalat példáján keresztül
: Gazsi Gábor
: Gazsi Gábor
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
A Boglár Repeta Étterem higiénia szabályainak változása a Pandémia hatására
: Perger Botond
: Perger Botond
Fizetési megoldások kialakulása, jelenlegi lehetőségeik, illetve változásuk a pandémia hatására
: Bencze Fanni
: Bencze Fanni
A piaci kereslet változása a pandémia és a digitalizáció hatására
: Szabados Nikolett
: Szabados Nikolett
A Wolt brandjének hatása az éttermekre és fogyasztókra a magyar piacon
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A pandémia hatása a szervezeti kommunikáció egyes részeire a Feszo-Trade Kft. példáján keresztül
: Janka Virág
: Janka Virág
"A Pesti Lámpás felvillanyozása" avagy Hogyan maradjunk talpon a válság hatására megváltozott környezetben?
: Bajnok Zsófia
: Bajnok Zsófia
Üzleti modell vászon elemzése a Kanor Works Kft.-n keresztül
: Burián Norbert
: Burián Norbert
Digitális üzleti modell CBA üzletlánc
: Deák Orsolya
: Deák Orsolya
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
Hasonló tételek
-
Modernizáció az elektronikus csatornákon az ügyféligények hatására
: Németh László -
Ügyfélkapcsolati menedzsment a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Bodrogi Bianka -
Startupok a hazai turisztikai piacon a Wolt Magyarország Kft. példáján keresztül
: Faragó Fanni Jázmin -
A Wolt Magyarország Kft. marketingtevékenységeinek bemutatása
: Kováts Botond -
Ipar 4.0 alapú üzleti modell innováció
: Birkás Evelin