A koronavírus világjárvány hatása a légitársaságokra, különösen az Air France – KLM légitársaságra
Saved in:
Main Author: | Kozma Kata |
---|---|
Other Authors: |
Borzán Dr. Anita
Zsidek Zsófia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | jövedelmezőségi mutató(k) koronavírus-járvány (COVID-19) Légitársaság likviditási mutató(k) vagyoni helyzet |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40799 |
Similar Items
Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett
: Tamás Nikolett
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla
: Varga Emese Lilla
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda
: Rauschenberger Vanda
Az Air France – KLM elektronikus kereskedelmi fejlődése a kezdetektől a napjainkig
: Csősz-Nagy Dorottya
: Csősz-Nagy Dorottya
Az Air France-KLM szolgáltató központjának tevékenységében rejlő kockázatok felmérése és kezelése
: Vaspál Veronika
: Vaspál Veronika
Az AirFrance-KLM group költség- és eredményalakulásának elemzése, piaci helyzetének értékélése
: Vajda Patrik Márió
: Vajda Patrik Márió
Az Air France-KLM légitársaság vezetői információs rendszerének átalakulása az Airpas szoftver bevezetésének hatására
: Zelenyánszki Nikolett
: Zelenyánszki Nikolett
Az export légi folyamat bemutatása két különböző termék esetén az AirFrance-KLM Cargo-n keresztül
: Nagy Hajnalka
: Nagy Hajnalka
A Covid-19 hatása a turizmusra és a légitársaságokra nézve
: Brassai Mónika
: Brassai Mónika
Az Air France – KLM Magyarországi Fióktelep magyar számviteli törvény és IFRS szabályozás szerint készült beszámolóinak összehasonlító elemzése, valamint a transzferár politikájának bemutatása
: Sütő Gréta
: Sütő Gréta
A koronavírus-világjárvány hatása az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. beszerzési folyamataira
: Papp Sandra
: Papp Sandra
Konfliktuskezelés a KLM budapesti fióktelepénél
: Varga Barnabás László
: Varga Barnabás László
KLM airline’s market position in Europe
: Péterszegi Klaudia
: Péterszegi Klaudia
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt
: Pordán-Horváth Henrietta
: Pordán-Horváth Henrietta
Chatbotok funkcionalitása és adatbiztonsági kihívásai – a KLM példáján reprezentálva
: Tasi Kitti Roxána
: Tasi Kitti Roxána
A sportmarketing és a szponzorációk átalakulása a koronavírus világjárvány hatására az Atomerőmű KSC Szekszárd példájával
: Somkuti Janka
: Somkuti Janka
Complex analysis of an opening self-catering chateau in France
: Sarkadi Mariann
: Sarkadi Mariann
France’s foreign trade and global value chain analysis
: Ghriss Oussama
: Ghriss Oussama
A COVID-19 világjárvány hatása az ellátási láncra
: Tóth Sára Mária
: Tóth Sára Mária
A COVID-19 Világjárvány hatása az ingatlanbefektetői hajlandóságra
: Pálmai Flóra
: Pálmai Flóra
A munkahelyek és a gazdaság védelme a koronavírus-világjárvány idején egy hazai kkv vonatkozásában
: Czimer Magdolna
: Czimer Magdolna
Fapados és hagyományos légitársaságok kríziskezelése a koronavírus járvány alatt, fókuszban a Wizz Air
: Ozorai Márk Róbert
: Ozorai Márk Róbert
A transzferár-szabályozás bemutatása a KLM Magyarországi Fióktelepének példáján keresztül
: Nyíri Adrienn
: Nyíri Adrienn
A KLM Holland Királyi Légitársaság controlling rendszerének bemutatása, hatékonyságának elemzése
: Veres Anna
: Veres Anna
Special air transportation - establishing a GSA in the air industry
: Schmidt Anna
: Schmidt Anna
A koronavírus-járvány hatása Hévíz turizmusára
: Galsi Kata
: Galsi Kata
Robert Bosch France SAS TMC charter projekt analízise
: Hegyi Antal
: Hegyi Antal
A COVID-19 világjárvány hatása az Európai Unió turizmuspolitikájára
: Szalók Csilla
Published: (2022)
: Szalók Csilla
Published: (2022)
Comparative Report on Mentoring in SMEs in Hungary, Finland, France and Romania
: Csizmadia Péter, et al.
Published: (2017)
: Csizmadia Péter, et al.
Published: (2017)
Economic diplomacy of France in the military sector from 1958 to 1981.
: Giafferi Marius
: Giafferi Marius
A Social Media jelentősége a légitársaságok életében a KLM példája alapján
: Nagy Eszter Zsófia
: Nagy Eszter Zsófia
A COVID-19 világjárvány hatása a magyarországi idősoktatásra
: Fáczán Helga
: Fáczán Helga
Világjárvány hatása egy multinacionális vállalat alapanyag-fuvarozási folyamataira
: Szabó Nikolett Andrea
: Szabó Nikolett Andrea
Le rôle de la France dans l'Union Européenne
: Hackel Sylvia Julie
: Hackel Sylvia Julie
A Covid-19 világjárvány hatása Thaiföld belföldi közlekedésének fenntarthatóságára
: Gács Péter
: Gács Péter
A koronavírus hatása az árufuvarozásra
: Magyar Richárd
: Magyar Richárd
Online rendezvény világjárvány idején Game Pass Online Fesztivál
: Végh Alexandra Elizabet
: Végh Alexandra Elizabet
Similar Items
-
Az Air France-KLM Group marketingstratégiája
: Mihály Zsanett -
Munkavállalók helyzete az Air France - KLM fúziója idején
: Tamás Nikolett -
Élmény árusítása az Air France-KLM marketingkommunikációs stratégiájának tükrében
: Varga Emese Lilla -
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda -
Környezeti számvitel alakulása az Air France-KLM csoport vonatkozásában
: Rauschenberger Vanda