Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Martin
További közreműködők: Ferencz Patrik
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:design
ötlet
termékdesign
üzleti modellek
üzleti terv készítése
üzleti tervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40895
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja egy üzleti ötlet megvalósítás Design Thinking módszertannal. A vállalkozás kidolgozásához kérdőíves primer kvantitatív kutatást végeztem, hogy jobban megismerjem a budapesti 20 és 40 közötti lakosok környezetbarát termékek vásárlásával kapcsolatos szokásait. A kutatási eredményekre alapozva és a Design Thinking módszertannak köszönhetően sikerült egy jól működtethető üzleti modellt készítenem és arra kidolgoztam egy részletes üzleti tervet.