Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
Saved in:
Main Author: | Mészáros Martin |
---|---|
Other Authors: |
Ferencz Patrik
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | design ötlet termékdesign üzleti modellek üzleti terv készítése üzleti tervezés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40895 |
Similar Items
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
Elvárások alakulása a televíziókkal szemben különös tekintettel a 20 és 40 év közötti korosztályra
: Osikóczki Anett
: Osikóczki Anett
Környezetbarát csomagolóanyagok és azok fogyasztói szokásainak elemzése
: Nyitrai Edina Terézia
: Nyitrai Edina Terézia
A magyar lakosság belföldi utazási szokásainak változása 2016-2021 közötti időszakban
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit
: Aigner Ingrid Margit
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
A környezetbarát fehéráruk és azok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Madarász Dorina
: Madarász Dorina
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
A budapesti egyetemisták környezetbarát attitűdjének vizsgálata
: Csizmár Tibor Dániel
: Csizmár Tibor Dániel
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
Környezetbarát Catering,zöld Horeca termékek a vendéglátásban,rendezvényeken
: Nagy Enikő
: Nagy Enikő
Környezetbarát termékek online marketingje Egy induló vállalkozás lehetőségei
: Hegedűs Attila
: Hegedűs Attila
Környezetbarát termékek értékesítési sajátosságai egy ökobolt tevékenysége és fogyasztói szokások elemzése alapján
: Forgony Anna
: Forgony Anna
A környezetbarát termékek és a környezettudatosság szerepének vizsgálata a kereskedelemben
: Tallián Szilvia Margit
: Tallián Szilvia Margit
A snowboard termékek eladás növelése 20%-al Magyarországon
: Gál Gergely
Published: (2007)
: Gál Gergely
Published: (2007)
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
A lakosság energiafogyasztási szokásainak vizsgálata Magyarországon 2000-től napjainkig
: Harcos Anna Flóra
: Harcos Anna Flóra
A magyarországi felnőtt lakosság belföldi wellness használati szokásainak vizsgálata
: Szombati Lilla
: Szombati Lilla
Környezettudatosság, környezetbarát termékek jelentősége, és ezek megjelenése a hazai vásárlói szokásokban
: Sipőcz Mónika
: Sipőcz Mónika
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
Környezetbarát vállalat
: Laskai Vanda
: Laskai Vanda
Környezetbarát szállodák
: Czinege Lilian
: Czinege Lilian
Kenyérfajták választéka és fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai lakosság körében
: Hellenpárt Gergő
: Hellenpárt Gergő
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A covid pandémia hatásai a magyar lakosság megtakarítási szokásainak tekintetében
: Pekk-Juhász Dóra
: Pekk-Juhász Dóra
A környezettudatosság és vizsgálata a lakosság viselkedésében,vásárlási szokásaiban
: Kolonics Beáta
: Kolonics Beáta
A magyar lakosság borfogyasztási szokásainak elemzése, a bioborok megjelenése és hatása a fogyasztókra
: Kalmár Eszter
: Kalmár Eszter
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
A kávé, a kávéházak kialakulása és a lakosság kávéfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Móni Viktória
: Móni Viktória
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Published: (2018)
Fenntartható, környezetbarát kávéfogyasztás
: Feszty Orsolya
: Feszty Orsolya
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
Similar Items
-
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta -
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István -
Elvárások alakulása a televíziókkal szemben különös tekintettel a 20 és 40 év közötti korosztályra
: Osikóczki Anett -
Környezetbarát csomagolóanyagok és azok fogyasztói szokásainak elemzése
: Nyitrai Edina Terézia -
A magyar lakosság belföldi utazási szokásainak változása 2016-2021 közötti időszakban
: Tóth Petra