Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Horváth Barbara
További közreműködők: Fajt Balázs
Virga-Németh Bianka
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:álláshirdetés
diákmunka
közösségi média
munkaerő toborzás
online
profil
toborzás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40934
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom kutatási témája a közösségi média oldalakon történő munkajelentkezés, ezen belül pedig kifejezetten a diákokra koncentrálok, hogy ők mennyire tartják hasznosnak ezeket a platformokat munkakeresésre. Fontosnak tartom ezt a témakört, mert a közösségi média oldalak nagyon elterjedtek és számok előnyük van, könnyebbé teszik a kommunikációt, bármikor elérhetőek az itt megjelenített tartalmak, nagyon sok ember használja őket és toborzási szempontból is egyre fontosabbak. Vizsgálatom fő területe a diákok véleményére vonatkozóan a közösségi média oldalak hasznossága, a különböző szakmák népszerűsége, a hirdetés tartalmi elemei, a közösségi média profil adatai, illetve az ilyen jellegű munkajelentkezés előnyei. A kutatáshoz kvantitatív módszert használtam, kérdőívvel mértem fel a diákok véleményét.