Motivációs tényezők elemző vizsgálata a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
Saved in:
Main Author: | Barta Zsófia |
---|---|
Other Authors: | Katz György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Motiváció Anyagi javak Sofitel Budapest Chain Bridge Szállodaipar Külföldi munkavállalás, migráció, elvándorlás, kivándorlás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4096 |
Similar Items
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina
: Kabai Fruzsina
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária
: Lechner Vanessa Mária
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid
: Szegezdi Márton Dávid
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely
: Szabó Attila Gergely
Az egészségtudatos táplálkozás szerepe a Sofitel Budapest Chain Bridge vendégkörében
: Kárpáti Eszter
: Kárpáti Eszter
The importance of trainings in hotel industry Experience gained at Sofitel Budapest Chain Bridge
: Murányi Kitti
: Murányi Kitti
A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel értékelése a vendég kommentek alapján
: Vass Norbert
: Vass Norbert
A Sofitel Budapest Chain Bridge beszerzési folyamatainak megtervezése és kivitelezésének feladatai
: Medve Dániel
: Medve Dániel
A MICE turizmus bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda példáján keresztül
: Hegedüs Dorottya
: Hegedüs Dorottya
Zöldülő turisztikai kínálat - Szállodai környezettudatosság és energiatakarékosság a Sofitel Budapest Chain Bridge-ben
: Burai Tímea Zsuzsa
: Burai Tímea Zsuzsa
Marriott Bonvoy™ hűségprogram a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont szállodában és a Le Club hűségprogram a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában összehasonlítása
: Buzás Réka
: Buzás Réka
A szállodai műszaki részleg munkaszervezésének bemutatása és elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge Hotelben
: Demeter Szabolcs
: Demeter Szabolcs
A Front Office felépítése, múltja és jelene a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Neumark Eszter
: Neumark Eszter
Panaszszituáció kezelése a Sofitel Budapest szállodában
: Imre Eszter
: Imre Eszter
A sales hatása a szállodai bevételre a Sofitel Budapest Chain Bridge hotel példáján keresztül bemutatva
: Ádám Fanni Kornélia
: Ádám Fanni Kornélia
A szállodai Front Office innovatív megoldásainak bemutatása és hatáselemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül
: Veinlich Nándor
: Veinlich Nándor
A marketingkommunikáció szerepe az ötcsillagos szállodákban, a Boscolo Budapest Hotel és a Sofitel Budapest Chain Bridge összehasonlítása alapján
: Majtényi Gréta
: Majtényi Gréta
A Sofitel Budapest Chain Bridge és a Hotel Mercure Budapest Buda összehasonlító elemzése az emberi erőforrás helyzetének szempontjai alapján
: Simon Regina
: Simon Regina
Magas kategóriájú szállodák tréningprogramjai / A Sofitel Budapest Chain Bridge Hotel és a Kempinski Hotel Corvinus példáján keresztül bemutatva
: Pamuk Elza
: Pamuk Elza
Általános tevékenységek összehasonlító elemzése a Sofitel Budapest Chain Bridge és a Four Seasons Hotel Gresham Palace szállodák között
: Zwickl Dániel Zsolt
: Zwickl Dániel Zsolt
Beszerzés és logisztika a Sofitel szállodában
: Blázek Tamara
: Blázek Tamara
A Housekeeping részleg elemzése az Accor szállodaláncon belül a Sofitel Budapest Chain Bridge és az Ibis Styles Budapest Liszt Ferenc International Airport példáján keresztül
: Antoni Andrea Alexa
: Antoni Andrea Alexa
Teljesítménymenedzsment és munkaerő motiváció kritikai elemzése az InterContinental Budapest szállodában
: Nieszner Zsófia
: Nieszner Zsófia
F&B által ellátott feladatok részletes bemutatása és elemzése a Sofitel szállodában
: Kristó Frigyes
: Kristó Frigyes
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
How the reservation methods and habits changed with the Internet, social media and online marketing through the example of Sofitel and the ACCOR chain
: Lipcsey Miklós Szabolcs
: Lipcsey Miklós Szabolcs
Személyzetfejlesztés a Hilton Budapest szállodában
: Bátori Barbara
: Bátori Barbara
Sofitel Luxury Hotel Budapest étlap, itallap elemzése, választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Bridge Apartments Egy fiktív apartmanszálloda létesítésének üzleti terve
: Adamik Bettina
: Adamik Bettina
Bridging the Divide Analysis of China's urban-rural income gap
: Zhao Jiayi
: Zhao Jiayi
Bridging the Gap Examination of Communicational and Motivational Differences of Generation X and Z.
: Guzsván Csaba Imre
: Guzsván Csaba Imre
A rendezvényszervezés típusai a Hilton Budapest szállodában
: Matzner Adrienn
: Matzner Adrienn
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest Korona szállodában
: Láng Daniella
: Láng Daniella
Az esküvőszervezés sajátosságai a Hilton Budapest szállodában
: Halmai Patrícia
: Halmai Patrícia
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Housekeeping tevékenységek elemzése a Corinthia Budapest Szállodában
: Vitéz Lili
: Vitéz Lili
Panaszszituáció kezelése az NH Hotel Budapest szállodában
: Marlok Anikó
: Marlok Anikó
A motivációs tényezők vizsgálata a különböző vállalkozási formák létrehozásában
: Enyedi Olga
: Enyedi Olga
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
Similar Items
-
Az élelmiszer-hulladék gazdálkodás bemutatása a Sofitel Budapest Chain Bridge szállodában
: Kabai Fruzsina -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Sales Stratégiája
: Lechner Vanessa Mária -
A Sofitel Budapest Chain Bridge Revenue Management tevékenységének elemzése
: Szegezdi Márton Dávid -
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin -
A Sofitel Budapest Chain Bridge szálloda áruforgalmi részlegének munkaszervezése
: Szabó Attila Gergely