A vállalati reputáció kialakítása és megóvása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Henrietta
További közreműködők: Marcsa Dr. Attila
Morvay Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2C
hírnév
krízismenedzsment
PR
vállalati reputáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41018
Leíró adatok
Kivonat:A vállalati reputáció a szervezetek életében az egyik legjelentősebb és legértékesebb vagyonelem. Megfelelő alkalmazása és menedzselése számos előnyt hozhat a cégek számára. Versenytársaival szemben előnyhöz juthatnak, piaci részesedéseik, valamint bevételeik és a cég értéke pozitív növekedésre tehet szert, bizalmat alakíthatnak ki a vállalati érdekgazdák körében. Szakdolgozatom során az említett megállapításokkal kapcsolatban próbáltam összefoglaló képet alkotni a vállalati reputáció kialakításáról és megóvásáról.