A szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változása a koronavírus hatására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Janka Virág
További közreműködők: Dömös Gábor
Pecze Dr. Krisztina
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:canvas modell
stratégiai menedzsment
SWOT-elemzés
szolgáltatásmenedzsment
üzlei modell
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41046
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatomban a szolgáltatási szektor üzleti modelljeinek változását vizsgáltam meg.  A dolgozatom célja az, hogy megmutassa, hogy az autószerelői szegmensben, a pénzügyi szektorban, illetve az IT szektorban hogyan változtak az üzleti modellek elemei egy világszintű esemény hatására, illetve hogyan reagáltak a pandémia hatásáira. Az eredmények alapján arra a következtetésre jutottam, hogy a szolgáltatási szegmenst nem viselete meg olyan drasztikus mértékben a koronavírus, mint más szektorokat.