CRM Rendszer használata és fejlesztési lehetőségei egy magyar energiaipari KKV esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Hajdú Bence |
---|---|
További közreműködők: |
Hrustinszki Balázs
Sándor Ágnes |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | CRM kapcsolati marketing kapcsolatok kezelése kapcsolattartás ügyfélkapcsolati menedzsment |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41118 |
Hasonló tételek
Könyvvizsgálat bemutatása energiaipari cég esetében
: Agonglo Barbara
: Agonglo Barbara
Betekintés a könyvvizsgálatba egy energiaipari cég esetében
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
CRM rendszer és használata egy szervezeten belül
: Nezam Ilaha
: Nezam Ilaha
CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában Kihívások, előnyök és ajánlások
: Sziráki Bettina
: Sziráki Bettina
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence
: Szalay Bence
Egy energiaipari vállalat környezetbarát stratégiájának hatása a munkavállalók személyes fenntarthatósági törekvéseire
: Gágyor Anna Rebeka
: Gágyor Anna Rebeka
A CRM alkalmazása és fejlesztési lehetőségei a szállodaiparban
: Sipos Judit
: Sipos Judit
Orosz-ukrán háború okozta energiaipari következmények Magyarországon és egy választott vállalat krízis kommunikációja
: Sulyok Diána Zsófia
: Sulyok Diána Zsófia
Az értékesítés-ösztönzés és a CRM rendszer kapcsolata egy lakás-takarékpénztár esetében
: Kiss Dániel
: Kiss Dániel
A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
A Budapest áruellátási hatékonyságának fejlesztési lehetőségei a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. esetében
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
A digitális átalakulás lépései egy magyar KKV esetében
: Fábián Noémi Anna
: Fábián Noémi Anna
CRM rendszer bevezetése a gyakorlatban
: Móricz Bence
: Móricz Bence
Microsoft Dynamics 365 Sales CRM rendszer implementálásának folyamata és hatása egy meghatározott vállalat esetében
: Uray Kristóf György
: Uray Kristóf György
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei egy kisvállalkozás esetében
: Keresztesy Gábor
: Keresztesy Gábor
Egy CRM rendszer fejlesztése Pythonban Django keretrendszert használva
: Patyi Bence Lajos
: Patyi Bence Lajos
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
Vezetői információs rendszer felülvizsgálata és javaslattétel annak továbbfejlesztésére egy KKV esetében
: Diósi Máté
: Diósi Máté
Integrált CRM rendszer egy biztosító társaságnál
: Kovács László György
: Kovács László György
Felhős Megoldások Használata a KKV Szektorra fókuszálva
: Tihanyi Tamás
: Tihanyi Tamás
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
Milyen előnyökkel jár CRM bevezetése KKV k-nál?
: Révész Zoltán
: Révész Zoltán
CRM rendszerek és alkalmazási lehetőségei
: Schuck Richárd László
: Schuck Richárd László
CRM informatikai rendszer bevezetése egy nonprofit szervezetnél
: Adorján Bea
: Adorján Bea
Supermarket rendszer projektalapú használata
: Kő Tamás Péter
: Kő Tamás Péter
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
A 2007-2013-as fejlesztési időszak bemutatása egy magyar kkv szemével
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
A közösségi média használata és annak szerepe egy budapesti luxusszálloda esetében
: Ledneczki Anna
: Ledneczki Anna
ERP rendszer használata egy nagyvállalat logisztikai folyamataiban
: Simon Réka
: Simon Réka
ERP rendszer használata egy nagyvállalat logisztikai folyamataiban
: Matkovics Viktor
: Matkovics Viktor
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence
: Molnár Richárd Bence
Power BI használata és fejlesztési lehetősége nagyvállalaton belül
: Derényi Dávid
: Derényi Dávid
CRM rendszer struktúrája a Takarékbankban
: Gunyhó Zsófia
: Gunyhó Zsófia
Az online marketingkommunikációs eszközök használatának lehetőségei egy Magyarországon KKV formájában működő nemzetközi vállalkozás esetében
: Babó Péter Levente
: Babó Péter Levente
A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /
: Szabó Júlia Erika
: Szabó Júlia Erika
A Siebel, mint nagyvállalati CRM rendszer
: Balázs Krisztián
: Balázs Krisztián
CRM rendszer bevezetése a Bi-Ka Logisztika Kft.-nél
: Csóka Bence Balázs
: Csóka Bence Balázs
Az önkormányzati ASP rendszer folyamatainak fejlesztési lehetőségei
: Gyurek Brigitta
: Gyurek Brigitta
A Magyar Posta Zrt. országos logisztikai központjának csomagfeldolgozó rendszere és fejlesztési lehetőségei
: Farkas Petra
: Farkas Petra
Hasonló tételek
-
Könyvvizsgálat bemutatása energiaipari cég esetében
: Agonglo Barbara -
Betekintés a könyvvizsgálatba egy energiaipari cég esetében
: Farkas Zsuzsanna Alexandra -
CRM rendszer és használata egy szervezeten belül
: Nezam Ilaha -
CRM rendszer bevezetése egy KKV ügyfélszolgálatában Kihívások, előnyök és ajánlások
: Sziráki Bettina -
CRM rendszerek szerepe a KKV szektorban
: Szalay Bence