A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Török Attila Farkas
További közreműködők: Gyurgyik Nikoletta
Krajcsák Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:employer branding
kiválasztás
márkaígéret
munkaerőpiac
toborzás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41129

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg41129
005 20221003084959.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Török Attila Farkas 
245 1 2 |a A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál  |c Török Attila Farkas  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A pandémia okozta gazdasági helyzet és az employer branding hatása a toborzás-kiválasztásra egy multinacionális vállalatnál A szakirodalom felöleli a toborzás-kiválasztási szokásokat, amik relevánsak számítanak a Ruagnál a szakmai gyakorlati helyemen vagy relevánsak lehetnek a jövőben (alternatív toborzási módszerek). Utána következik a magyar munkaerőpiacnak a jelenlegi helyzetének a bemutatása. (2021 szeptember-október főleg). Igyekeztem az órákon tanultakat a toborzás-kiválasztás folyamatáról beleszőni a szakirodalmi részbe, emellett kiegészíteni tapasztalatokkal, plusz elemekkel (employer branding) azt. Azokat a részeket igyekeztem kiemelni, amik relevánsak lehetnek a szakmai gyakorlati helyem szempontjából. A munkaerőpiaci résznél igyekeztem a vállalatot érintő faktorokat kihangsúlyozni, erre hozható példának a munkanélküliség elemzése vagy a járvánnyal kapcsolatos munkaügyi intézkedések gyakoriságának megemlítése. A szakirodalmi rész két kérdésnek igyekszik megágyazni, amiből az egyik: vezetőknek a rugalmassága mennyire befolyásolja a toborzás-kiválasztási szokásokat a jelenlegi munkaerőpiaci kontextusban. A másik: az employer branding jelenlegi állása a Ruag Aerostructures Hungary Zrt. vállalatnál és hogyan lehetne azon javítani, ha kell. Az első kérdésre mélyinterjúkkal kerestem a választ, míg a másikra fókuszcsoportos interjúkat készítettem. 
695 |a employer branding 
695 |a kiválasztás 
695 |a márkaígéret 
695 |a munkaerőpiac 
695 |a toborzás 
700 1 |a Gyurgyik Nikoletta  |e ths 
700 1 |a Krajcsák Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41129/1/T%C3%B6r%C3%B6k%20Attila%20Farkas%20K9ERXS.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41129/2/BA_O_T%C3%B6r%C3%B6k_Attila_Farkas.pdf  |z Dokumentum-elérés