Egy webáruház mérhetőségének fontossága és a legújabb online hirdetési platformok bemutatása a Taskam.hu webshopon keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Keszeg Ádám |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Dr. Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Webshop Webáruház E-kereskedelem |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4119 |
Hasonló tételek
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia
: Mészáros Klaudia
Betekintés az elektronikus kereskedelembe egy adott webshopon keresztül
: Áy Nóra
: Áy Nóra
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka
: Gáspár Réka
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn
: Rácz Adrienn
Online tartalomfogyasztási szokások és hirdetési trendek
: Czibik Tibor
: Czibik Tibor
Termelői Online Webáruház
: Kollár Zoltán
: Kollár Zoltán
Az online hirdetési piac fejlődése és jelenkori kihívásai - Hirdetési kampánycélok az autós és telekommunikációs hirdetők esetében
: Czeglédi Alexandra
: Czeglédi Alexandra
Egy kiskereskedelmi UNAS webáruház létesítése és termékkínálatának meghatározása a www.kpopshop.hu példáján keresztül
: Gódor Bence
: Gódor Bence
Webáruház audit marketinges szemmel - egy kiskereskedelmi webáruház online marketing tevékenységének elemzése
: Kovács Tímea
: Kovács Tímea
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
A jövő legnépszerűbb fizetési módjai a magyar e-kereskedelemben a rexdigital.hu webáruház példáján
: Glóner Márk
: Glóner Márk
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Online marketing a hokameraberles.hu oldalon keresztül
: Keszthelyi Dorina
: Keszthelyi Dorina
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Újszerű hirdetési formák a közösségi média oldalain
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Acatering International Kft hirdetési és kommunikációs stratégiája
: Bóday Kamilla Dóra
: Bóday Kamilla Dóra
Webáruház fejlesztése agilis módszertanok szerint
: Riczu Ádám
: Riczu Ádám
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Sikeres vezetői típusok, legújabb elméletek
: Lukács Edina
: Lukács Edina
Shopper marketing, a legújabb aranyrög
: Juhász Nándor
: Juhász Nándor
Invia.hu működése az online térben
: Egerszegi Iveta
: Egerszegi Iveta
A mobil hirdetési piac bemutatása, kihívásai és jövője
: Kokavecz Anna
: Kokavecz Anna
Influencer marketing - egy véleményvezér hatása a hirdetési világra
: Szabadi Alexandra
: Szabadi Alexandra
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
E-business - A legújabb gazdasági ágazat
: Jülling Imola Györgyi
: Jülling Imola Györgyi
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
Webáruház működtetése a gyakorlatban
: Kovács Lídia Éva
: Kovács Lídia Éva
Egy reszponzív webáruház készítése
: Gergics Milán
: Gergics Milán
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A Facebook és a Google automatizált hirdetési rendszerének bemutatása
: Gyenes Fanny
: Gyenes Fanny
Táblagépek használati jellemzői és a benne rejlő hirdetési potenciál
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
: Fazekas Zsófia
Megjelent: (2014)
A magyarországi kiskereskedelmi hálózatok online vevőkiszolgálásának legújabb tendenciái, különös tekintettel a Tescora
: Érdy Fanni
Megjelent: (2014)
: Érdy Fanni
Megjelent: (2014)
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
Invia.hu Az online utazási platform működésének elemzése
: Szücs Petra
: Szücs Petra
Hasonló tételek
-
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese -
Az Ökomancs.hu webáruház marketingstratégiája
: Mészáros Klaudia -
Betekintés az elektronikus kereskedelembe egy adott webshopon keresztül
: Áy Nóra -
A Google Ads és Facebook hirdetési felületének elemzése A Shoe Manic webáruház példáján keresztül
: Gáspár Réka -
Az e-kereskedelem bemutatása a Mall.hu webáruház példáján keresztül
: Rácz Adrienn