A Covid hatására megváltozott fogyasztói magatartás jelentette kihívások a vállalatoknak

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gombos Vilmos Patrik
Other Authors: Eckert Bálint
Piri Attila
Format: Thesis
Kulcsszavak:digitális marketing
e-business
fogyasztói magatartás
internetes értékesítés
koronavírus-járvány (COVID-19)
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41191
Description
Abstract:Az internet térhódításával megjelenő új értékesítési és kommunikációs csatornák gazdasági és technológiai fellendülést eredményeztek. Szinte elengedhetetlenné vált, hogy egy szervezet jelen legyen a digitális felületeken, ugyanis a mai világban már szinte minden árucikk megvásárolható a webáruházakból, vagy az webes szolgáltatóktól.  Az e-kereskedelemben fontos értéke van a vásárlókról gyűjtött információknak, hiszen a fizikai kontaktus hiányában az eladók ebből tudják felmérni a fogyasztói igényeket és preferenciákat. A korona vírus megjelenése globális szinten alapjaiban rendezte át a gazdaság berendezkedését. A piacon szereplő vállalatok eddig még nem tapasztalt akadályokkal kerültek szembe, ami komoly problémákat okozott. A megnövekedett kereslet, a fellépő logisztikai nehézségek és a munkaerőhiány az infláció erősödését eredményezte, aminek árfelhajtó ereje volt. Ezt a lakosság a saját bőrén tapasztalta sajnálatos módon.