Az Ifjúsági Garancia rendszer bemutatása
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | adatszolgáltatás bérköltségek EU támogatások ifjúsági programok tájékoztatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/41220 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg41220 | ||
005 | 20221003085209.0 | ||
008 | 221003suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Perjési-Simkó Fanni | |
245 | 1 | 3 | |a Az Ifjúsági Garancia rendszer bemutatása |c Perjési-Simkó Fanni |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a Témaválasztásom egyik legfontosabb oka, hogy jelenlegi munkahelyemen; munkaköröm részeként is; találkoztam már munkaerő-piaci aktív eszközök alkalmazásának lehetőségeivel, azok felhasználásával a munkanélküli, munkát kereső ügyfelek körében. Ezen eszközök kiajánlását támogatásra munkáltatónak, az ügyfelek támogatásba bevonásának adminisztrációját napi munkám részeként megismertem, és szakmai érdeklődésemmel is egyezik, hogy a felhasznált munkaerő-piaci aktív eszközök hatékonyságát, eredményességét pénzügyi, átfogóbb szempontból is értékeljem, nem csak egy-egy ügyfél siker vagy kudarc élménye kapcsán. A program célja minden esetben az, hogy a munkanélküli fiatalok a munkanélküliségben a lehető legkevesebb időt töltsék. A másik célja a programnak pedig, hogy olyan személyre szabott segítséget kapjanak, ami a saját helyzetüket javítja. Mivel a munkanélküli fiatalok első sorban a Járási Hivatalok Foglalkoztatási Osztályain jelennek meg, nagyon fontos, hogy már ott segítségnyújtás történjen a számukra. A szakképzetlenek számára az volt az elsődleges cél, hogy valamilyen képzettséget szerezzenek a fiatalok, mellyel a későbbiekben jobban el tudnak helyezkedni, és olyan szakmát tudjanak találni, amely számukra megfelelő. . Mind a bevonási létszámok, mind a pénzügyi adatok elemzése során azt a megállapítást tettem, hogy bár vannak problémák, a jelenlegi szervezeti felépítés hatékonyan végezte a dolgát, a program ténylegesen hozzájárult a munkanélküliség csökkenéséhez, valamint a problémák megoldása nem egy szereplős történet, nem csak a foglalkoztatási osztályon és a szakmai megvalósítók munkáján múlik. Bár történtek pozitív előre lepések a közoktatás és a szakmai oktatás tekintetében, a korai iskolaelhagyást például sikerült csökkenteni, ugyanakkor a további eredmények elérése érdekében szorosabb együttműködés kellene az iskolákkal. | |
695 | |a adatszolgáltatás | ||
695 | |a bérköltségek | ||
695 | |a EU támogatások | ||
695 | |a ifjúsági programok | ||
695 | |a tájékoztatás | ||
700 | 1 | |a Dr. Dirner-Sütő Edit Szonja |e ths | |
700 | 1 | |a Kozma Dr. Gábor |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41220/1/Perj%C3%A9si-Simk%C3%B3FanniAzIfj%C3%BAs%C3%A1giGaranciaRendszerBemutat%C3%A1sa.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/41220/2/BA_O_perj%C3%A9si-simk%C3%B3_fanni.pdf |z Dokumentum-elérés |