A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tarnai Szilvia
További közreműködők: Bakos Barbara
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejlődés
készségfejlesztés
kompetencia
network marketing
vezetési készségek
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41264
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom témája a Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében. Kutatásomban először felmértem a vezető és menedzseri kompetenciákat különböző szakmai könyvekben, publikációkban, gazdasági, vezetésfejlesztési és pszichológiai folyóiratokban. Ezt követően kiemeltem és részleteztem öt vezetői tulajdonságot, majd összegeztem az eredményeket és azok alapján meghatároztam, hogy az FLP menedzserek kompetenciái sokkal inkább tükrözik egy vezetőnek a kompetenciáit. Másik oldalról is megvizsgáltam a témakört, így a kvalitatív kutatáson belül félig strukturált interjúkat készítettem a Forever Living products menedzsereivel, ahol a szakmához szükséges vezetői kompetenciákról, azok fejlesztéséről tettem fel kérdéseket. A két kutatás eredményeit összevetettem, ami alapján egyrészről a korábbi feltételezésem beigazolódott, másrészről alapot adott, hogy olyan vezetőfejlesztési javaslatokat tegyek, mint személyes rendezvények, vezetőfejlesztési workshopok, gyakorlatkísérő szeminárum, vagy a közvetett tanulás módszere.