Hazai vállalkozások marketingtevékenysége, a fa-nyílászárógyártók szemszögéből

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mészáros Martin Balázs
További közreműködők: Pecze Dr. Krisztina
Szabó Szabolcs
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:építőipar - építészet
kis- és középvállalkozás - KKV
marketing
online marketing
szegmentálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41290
Leíró adatok
Kivonat:A témám a hazai vállalkozások marketingtevékenysége adott iparágon belül. Én az építőipart és azon belül is a nyílászárógyártás választottam, mivel a vállalkozás, amiben dolgozom nyílászáró gyártással foglalkozik, ezért a téma és az iparág is közel áll hozzám. A kérdésem egyrészt az, hogy bizonyos szegmensek – gondolva ezen belül a vállalati és lakossági ügyfelek megkülönböztetésére - előnyben részesítése mennyiben befolyásolják az árbevétel alakulását, dinamikáját? A második kérdésem pedig az, hogy a marketingtevékenységek szakszerű alkalmazása – különös tekintettel az online marketingre – milyen formában mutatkozik meg az iparág e területén és az árbevételben?