A romkocsmák országimázs formáló szerepe és hatásuk a kulturális fogyasztásra
Elmentve itt :
Szerző: | Balázs Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Fodor Mónika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Romkocsma Országimázs Kulturális szokás Fogyasztói magatartás Szabadidő Hungarikum |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/413 |
Hasonló tételek
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi
: Süle Noémi
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna
: Papp Boróka Anna
Országimázs
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián
: Piricsi Flórián
A rendezvények helyzete és turizmust formáló hatása Székesfehérváron
: Jámbor Anna
: Jámbor Anna
A kultúra exportja az országimázs építésén keresztül – A japán országimázs fejlődése és stratégiája magyar szemmel –
: Balázs Orsolya
: Balázs Orsolya
Az országimázs szerepe hazánkban Az országmárka, mint a desztináció kiválasztásához hozzájáruló tényező
: Szócsek Edina
: Szócsek Edina
Országimázs és turizmus Magyarország esetében
: Andrékó Dóra Henriett
: Andrékó Dóra Henriett
Magyar országimázs - a dicső múlt árnyékában
: Robotos Zoltán
: Robotos Zoltán
Katalónia turizmusa a spanyol országimázs tükrében
: Heleszta Norina
: Heleszta Norina
A budapesti romkocsmák - miért látogatják ezeket a magyar, illetve a külföldi fiatalok?
: Pék Fanni
: Pék Fanni
Magyarország, mint márka; hazánk országimázs vizsgálata
: Léczfalvi Szabolcs Péter
: Léczfalvi Szabolcs Péter
Az utóbbi évek válságainak hatása a hazai méztermelésre és- fogyasztásra
: Nerhof Alida
: Nerhof Alida
A hálózati gazdaság iparágakat, folyamatokat, elektronikus fizetési megoldásokat és társadalmat formáló ereje
: Wölfer Adrienn
: Wölfer Adrienn
Romkocsmák jövője Budapest belvárosában a Legjobbkocs-ma.hu Brand Kft. szemszögén keresztül
: Szanyi Lilla
: Szanyi Lilla
A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében
: Jászai Nikolett
: Jászai Nikolett
A borkultúra, a gasztronómia és a művészetek szerepe az országimázs formálásában
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Az országimázs és országmárkázás jelentőségének vizsgálata Magyarországon
: Erdei Zsófia
: Erdei Zsófia
Gasztronómiai, borászati rendezvények turisztikai jelentősége, országimázs formálása
: Palincsár Dorina
: Palincsár Dorina
A posztmodern kor fogyasztói, a romkocsmák vendégkörének vizsgálata Budapesten a Szimpla Kert példáján keresztül
: Menyhei Jade Olivia
: Menyhei Jade Olivia
Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra
: Nagy Nóra, et al.
: Nagy Nóra, et al.
Magyar és az egyiptomi reklámok kulturális különbségei és pszichológia hatásuk a fogyasztókra
: Hefzi Lejla
: Hefzi Lejla
A fesztiválok helyzete és turizmust formáló hatása a Veszprémi kistérségben a VeszprémFest példáján keresztül
: Kolocz Ivett
: Kolocz Ivett
A társadalmi felelősségvállalás és a hazai vásárlók részére a felelős fogyasztásra biztosított lehetőségek
: Serleg Gábor
: Serleg Gábor
A belső országimázs-építés szerepe az országmárkázás folyamatában. Magyarország példáján 2018-2023 között.
: Németh Lili Nóra
: Németh Lili Nóra
Országimázs-építés Magyarországon Burgenland által alkalmazott imázselemek adaptációja alapján
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
: Molnár-Csomós Ilona Erzsébet
Az IKEA társadalmi felelősségvállalásának elemzése, különös tekintettel a felelős és fenntartható fogyasztásra való hatására
: Szerencsi Anasztázia
: Szerencsi Anasztázia
A tudatos dél-koreai országimázs felépítése a K-popkultúra felvirágzásán keresztül
: Lajer Nikolett
: Lajer Nikolett
Diszkont légitársaságok térnyerése és hatásuk a repülőtér fejlesztésre
: Bot Viktória
: Bot Viktória
A koreai és az európai kultúra összehasonlítása, a koreai országimázs kialakításának nehézségei
: Pósa Krisztina
: Pósa Krisztina
A gazdálkodási környezet elemei és hatásuk a kisvállalkozások tevékenységére
: Váradi Viktória
: Váradi Viktória
Szoftverek a logisztikában, hatásuk napjainkra
: Osztie Erik
: Osztie Erik
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
Készségek és hatásuk a rendezvényszerevezési folyamatokra
: Popovics Julianna Mária
: Popovics Julianna Mária
Gasztronómiai rendezvények Székelyföldön és hatásuk a turizmusra
: Török Izabella
: Török Izabella
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
Az etikus marketinggyakorlatok és hatásuk a fogyasztókra
: Solymossy Anna
: Solymossy Anna
Az országimázs fogalmának kialakulása, változásai és annak meghatározó tényezői az Európai Unió egyes országaiban
: Németi Dóra
: Németi Dóra
Migrációs trendek és hatásuk az Európai Unióra
: Voldbaek Martin
: Voldbaek Martin
Problémák a tengeri szállításban és hatásuk a világkereskedelemre
: Knippl Vivien
: Knippl Vivien
Hasonló tételek
-
A Telekom Volt fesztivál országimázs formáló hatása
: Süle Noémi -
A romkocsmák múltja, jelene, jövője
: Papp Boróka Anna -
Országimázs
: Gulyás Krisztina -
A felhasználói élmény hatása a fogyasztásra
: Piricsi Flórián -
A rendezvények helyzete és turizmust formáló hatása Székesfehérváron
: Jámbor Anna