Verseny a hazai sütőiparban, a Félegyházi Pékség marketingstratégiája
Elmentve itt :
Szerző: | Krizsán Mária |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Sütőipar Táplálkozás Fogyasztási szokások Marketing mix |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4132 |
Hasonló tételek
Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája
: Prémus Viktória
: Prémus Viktória
Pékség Zrt. önköltségszámítási gyakorlata
: Simon Eszter
: Simon Eszter
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda
: Göndör Vanda
Millerius Kft.-Lipóti Pékség marketingkommunikációs tevékenysége
: Blézer Petra
: Blézer Petra
A Tatár Pékség Kft értékesítési tevékenységének fejlődése
: Dósa Alexandra
: Dósa Alexandra
A Tatár Pékség értékesítési csatornáinak bemutatása/elemzése
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Tatár Pékség Kft. kereskedelmi tevékenységeinek elemzése
: Balogh Olivér Attila
: Balogh Olivér Attila
A Free Bake gluténmentes pékség hallgatói vállalkozás üzleti terve
: Hős Andrea
: Hős Andrea
Családi vállalkozások sajátosságainak bemutatása, egy kiválasztott pékség példáján keresztül
: Kassai Dorina
: Kassai Dorina
Szénhidrátcsökkentett termékek vizsgálata és helyzete a Lipóti Pékség termékein keresztül
: Soproni Zsuzsanna
: Soproni Zsuzsanna
Verseny a magyar biztosítási piacon
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
: Bendes Tibor Attila
Megjelent: (2009)
Verseny a fennmaradásért Kisvállalkozók és termelők a nagymárkákkal szemben
: Zöldi-Tóth Réka Anikó
: Zöldi-Tóth Réka Anikó
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása
: Lepres Dávid
: Lepres Dávid
Vezetési különbségek a verseny- és közszférában
: Rónai Rebeka
: Rónai Rebeka
Egy új telephely meghatározása a Tatár Pékség Kft. disztribúciós hálózatának vizsgálata által
: Szedlák Anikó
: Szedlák Anikó
A pénzpiaci verseny elemzése a takarékszövetkezetek szemszögéből
: Szente Katalin
: Szente Katalin
Toborzás közösségi oldalról - verseny a fiatalok jelentkezéséért
: Simon Bence
: Simon Bence
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Létezik-e verseny a távközlési piacon? avagy A magyarországi telekommunikációs szektorban folyó verseny bemutatása egy érdekes eset tükrében
: Farkas Eszter
: Farkas Eszter
A sütőipar controlling ágazati sajátosságai és annak gyakorlata a Rádi Pékség Sütőipari Kft-nél
: Zilahy Zsófia
: Zilahy Zsófia
A kereskedelmi bankok piaci helyzete (verseny, szabályozás) Magyaroroszágon
: Binder Bernadett
: Binder Bernadett
Verseny'99 KFT számviteli információs rendszerének bemutatása, értékelése
: Németh Balázs
: Németh Balázs
Az Év Honlapja verseny online marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Nagy Réka Barbara
: Nagy Réka Barbara
Verseny a bankszektorban - A kereskedelmi bankok piaci helyzete Magyarországon
: Dürgő Dávid
: Dürgő Dávid
Éleződő légifuvarozói verseny, a Farnair Hungary Kft. sikerének titkai
: Mák Gabriella Andrea
: Mák Gabriella Andrea
A kereskedelmi bankok piaci helyzete (verseny, szabályozás stb.) Magyarországon
: Biczó Aett
: Biczó Aett
A toborzás és kiválasztás módszereinek összehasonlítása a verseny- és közszférában
: Fótos János
: Fótos János
Az FHB marketingstratégiája és a hazai jelzálogbankok piaci helyzete
: Kovács Larissza
: Kovács Larissza
Verseny az innováció és az oktatás élvonalában Alcím Az autóipar technológiai fejlesztése
: Pápai Bálint
: Pápai Bálint
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A kereskedelmi bankok piaci helyzete (verseny, szabályozás stb.) Magyarországon (Alcím A prudenciális szabályok változásának hatása a hazai bankok tőkeellátottságára)
: Berta Krisztina
: Berta Krisztina
Piackutatás, mint marketingkommunikációs tevékenység egy nemzetközi judo verseny példáján keresztül
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Együttműködés és verseny a kereskedelmi bankok és a kereskedelmi ágazatok között
: Veze Ádám
: Veze Ádám
MAGYARORSZÁG TŐKEVONZÓ- ÉS VERSENY-KÉPESSÉGE A SZOLGÁLTATÓ KÖZPONTOK PIACÁN A TATA CONSULTANCY SERVICES PÉLDÁJA
: Csikós Bernadett
: Csikós Bernadett
Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata
: Szettele Zsuzsanna
: Szettele Zsuzsanna
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Hasonló tételek
-
Luxus, vagy szükség? A FreeBake, mint induló "mentes" pékség marketingstratégiája
: Prémus Viktória -
Pékség Zrt. önköltségszámítási gyakorlata
: Simon Eszter -
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda -
Verseny a hazai lakberendezési piacon
: Göndör Vanda -
Millerius Kft.-Lipóti Pékség marketingkommunikációs tevékenysége
: Blézer Petra