A Career Training Internships marketingstratégiájának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Miklós Dóra Annamária
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Kulcsszavak:7P modell
marketing mix
marketingstratégia
steep elemzés
SWOT analízis
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/41361
Leíró adatok
Kivonat:Mindenekelőtt egy átfogó, ugyanakkor rövid betekintést szeretnék nyújtani a cég történetébe, annak miértjének létrejöttére. Az alapok bemutatása után kitérek a makrokörnyezeti feltételek bemutatására, mint a STEEP elemzés, melynek keretén belül ismertetni fogom az ír piac sajátosságait. Ezt követi majd a SWOT analízis és egy átfogó versenytárs elemzés a mikrokörnyezeti feltételeken belül. A szakdolgozat témáját figyelembe véve a hangsúly a marketingstartégia bemutatásán van. Ennek első lépéseként meghatározom a cég főcsoportját, illetve az üzleti területüket. Nem elhanyagolható ezek mellett a marketing mix sem. Mivel a jelen cég szolgáltatást kínál az ügyfelek számára, így a kibővített, a szolgáltatásokra szabott marketing mixet, azaz a 7p-t fogom elemzeni. Ezen belül is nagy hangsúlyt fogok fektetni a cég működésének, a folyamatának a bemutatására, melynek ismerete elengedhetetlen az egész megértéséhez. A tapasztalatok tekintetében szeretnék javaslatot tenni a belső folyamatok átalakítására. Ez azonban nem csak magát a marketingstratégiát foglalja magában, hanem minden olyan részletet/folyamatot, mely befolyásolással bír a marketingstratégia alakulására. A javasolt változtatások alkalmazása nagy mértékben előre mozdíthatja a már jelenleg is használatban lévő marketingstratégiát, illetve a cég pozícióját nem csak az Ír, hanem nemzetközi piacokon is.